سنبله 05, 1396 11:03 Asia/Kabul
  •  تاکید شیخ نعیم قاسم بر اهمیت آزادسازی مرزهای شرقی لبنان

 معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: اهمیت آزادسازی مرزهای شرقی ، از اشغال گروه های تروریستی ، کمتر از آزادسازی جنوب لبنان از چنگ اسرائیل نیست.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اینترنتی « العهد » لبنان، « شیخ نعیم قاسم » ، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت یکی از شهدای مقاومت در شهرک « تمنین التحتا » برگزار شد افزود : با آزادسازی مرزهای شرقی لبنان ، زمینه فتنه های مذهبی و طایفه ای از بین خواهد رفت و امنیت و ثبات سیاسی در لبنان افزایش خواهد یافت .

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد : رژیم صهیونیستی در سالهای اخیر نگران تکفیری ها شده است ، این در حالی است که « بنیامین نتانیاهو»  نخست وزیر رژیم اسرائیل از « ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و « دونالد ترامپ » رئیس جمهور آمریکا و شخصیتهای دیگر درخواست می کند که گروه تروریستی داعش را از بین نبرند زیرا با نابودی داعش این رژیم احساس خطر می کند . 

نعیم قاسم تاکید کرد : نیروهای مقاومت ، ایران و حزب الله لبنان ، جز آزادسازی و بازپس گرفتن سرزمین ها و بازگرداندن کرامت در سوریه راضی نخواهند شد؛ بنابراین نتانیاهو ترجیح می دهد داعش همچنان در منطقه باقی بماند ، زیرا بطور مستقیم طرحهای اسرائیل را در منطقه اجرا می کند.

 

کلیدواژه