سنبله 10, 1396 10:11 Asia/Kabul
  • سید حسن نصرالله : حضور تروریستها در لبنان پایان یافته است

دبیر کل حزب‌الله لبنان گفت : حضور نظامی چند ساله گروههای تکفیری و تروریستی در ارتفاعات شرقی لبنان پایان یافت .

به گزارش رادیو دری؛ سید«حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان روز پنجشنبه در مراسم «عید دوم آزادسازی» لبنان با اشاره به پیروزیهای  اخیر ارتش و مقاومت  در نبرد با تروریستها در شمال شرق این کشور تاکید کرد: امروز دیگر در هیچ نقطه از لبنان ترویستها وجود ندارد و این موفقیتی است که جهان باید آن را بداند.

دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر خشم آمریکایی‎ها از پیروزی به دست آمده در دو عملیات ضد تروریستی در مرزهای لبنان و سوریه اعلام کرد : مسئولان آمریکایی همزمان با آغاز این عملیات‌ ، ارتش لبنان را به قطع کمک‎های تجهیزاتی تهدید کردند.

سید حسن نصرالله گفت: امروز همه لبنانیها باید در چارچوب منافع کشور حرکت کنند بنابراین  گسترش روابط و همکاری با سوریه بسیار مهم است. 

دبیر کل حزب الله لبنان، استقرار تروریستها در شمال شرق لبنان ، سوریه ، عراق ، لغو برجام ، کشتار در یمن ، تنش ها در سوریه  را طرحی آمریکایی- صهیونیستی - تکفیری باهدف چپاول ثروتهای کشورهای خاورمیانه  از جمله منافع نفتی و گازی این کشور خواند و تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل امید زیادی به داعش برای تحقق بخشیدن به این طرح توطئه آمیز داشتند ولی محور مقاومت  به کمک روسیه شکست سختی به آنهاوارد کرد .

دبیرکل حزب الله  لبنان درباره برخی فرافکنیها برای خطرناک جلوه دادن حزب الله نیز افزود: این جنبش بخشی از لبنان بوده است و مردم هوشیار این کشور میدانند که حزب الله برخلاف منافع آنها هرگز گام برنمی دارند و خطر آن فقط متوجه رژیم اشغالگر اسرائیل  است.

 

کلیدواژه