سنبله 12, 1396 14:39 Asia/Kabul
  • تظاهرات ضد نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تل آویو

هزاران نفر از ساکنان فلسطین اشغالی با برگزاری تظاهرات،محاکمه فوری «بنیامین نتانیاهو » نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به اتهام فساد مالی خواستار شدند.

به گزارش رادیو دری،روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت: اسرائیلی های معترض شنبه شب در مقابل منزل «اویخای مندلبلیت» Avichai Mandelblitمشاور قضایی کابینه اسرائیل درمنطقه «بیتاح تکفا»  در شرق تل آویو تجمع کردند.

در گزارش روزنامه صهیونیستی  آمده است: «ارئیل مرگیلیت »Ariel Morgilitنماینده کنست ( پارلمان رژیم صهیونیستی ) از مخالفان نتانیاهو نیز در این تظاهرات شرکت داشت. 

اعتراض ها وتظاهرات در تل آویو ودیگر مناطق فلسطین اشغالی برای برکناری نتانیاهو از چندین ماه قبل آغاز شده است وهمچنان ادامه دارد. 

از دوم ژانویه 2017 بازجویی از بنیامین نتانیاهو به اتهام  فساد مالی و دریافت میلیون ها دلار رشوه از یک شرکت آلمانی آغاز شد.

مهمترین پرونده فساد مالی که درباره نتانیاهو مطرح می‌شود، دریافت یک میلیون دلار از «آرناود میمران» Arnaud Mimran متخلف و مفسد اقتصادی فرانسوی است که گفته می‌شود برای تبلیغات نخست وزیری هزینه شده است.

نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی به علت خرید سه فروند زیردریایی از آلمان به ارزش بیش از یک میلیارد دلار نیز مورد بازجویی قرار گرفته است .

 

کلیدواژه