سنبله 13, 1396 08:17 Asia/Kabul
  •  شیخ نعیم قاسم: مقاومت، عامل قدرت لبنان است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: امنیت و ثبات لبنان مرهون نیروهای مقاومت حزب الله در پست های مختلف است .

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت دوتن از شهدای این حزب که درمنطقه صور لبنان برگزار شد، گفت: معادله ارتش، ملت و مقاومت از شعار فراتر است و این معادله یک توصیف برای واقعیت های کنونی بوده که اثر آن در همه دستاوردها و پیروزی های نیروهای مقاومت ضد تروریست ها نمایان است.

عضو ارشد حزب الله لبنان تاکید کرد: تا زمانی که خطر و تهدید صهیونیستی موجود باشد، نیروهای مقاومت  در سوریه نیز حضور دارند و تا شکست کامل پروژه تکفیری صهیونیستی و آمریکایی و بازگشت امنیت به سوریه به نبرد ضد تروریست ها ادامه خواهند داد. 

شیخ نعیم قاسم آرامش لبنان را منوط به آرامش و ثبات در سوریه خواند و گفت: پیروزی بر تروریست ها نگرانی شدید صهیونیست ها را به همراه داشت و این مساله در رسانه های صهیونیستی نمایان است.

معاون دبیرکل حزب الله با اشاره به اجتماع تکفیری های 80 کشور جهان در سوریه و حمایت های گسترده مالی، تسلیحاتی و معنوی از تروریست ها گفت: هیچ جریانی در لبنان جرأت نداشت در برابر تکفیری ها بایستد اما محور مقاومت به جهاد و فداکاری پرداخت و توانست تروریستها را شکست دهد.