سنبله 13, 1396 17:47 Asia/Kabul
  • تصمیم وزیر صهیونیستی برای تعرض به حرم حضرت ابراهیم (ع) در الخلیل

وزیر علوم رژیم صهیونیستی درچارچوب سیاست‌های این رژیم در تعرض به اماکن مقدس در فلسطین، به حرم حضرت ابراهیم (ع ) در الخلیل، جنوب کرانه باختری رود اردن تعرض می‌کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین؛ کانال هفت تلویزیون اسرائیل اعلام کرد: « اوفیر اکونیس » ofir Akunis وزیر علوم اسرائیل قصد دارد روز دوشنبه وارد حرم حضرت ابراهیم (ع) در شهر الخلیل شود و در آن، آیین‌های تلمودی برپا کند.

اکونیس همچنین از «کریات اربع» محله صهیونیست‌نشین شهر الخلیل که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی چندی پیش آن را یک شهرک مستقل اعلام کرد، بازدید می‌کند.

این درحالی است که سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (UNESCO) در ماه سرطان گذشته اعلام کرد: الخلیل در کرانه باختری رود اردن به دلیل سیاست‌های اسرائیل، به عنوان یک میراث جهانی در معرض خطر است.

در همین حال؛ «گلعاد اردان» Ghalad Ordan وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه به شکلی تحریک آمیز از شهرک «سلوان» در جنوب مسجد مبارک الاقصی و معبدی که هفته گذشته افتتاح شد، بازدید کرد.

رژیم صهیونیستی همواره طرح‌های مختلفی را برای تخریب مسجد الاقصی در دستور کار خود قرار داده‌ است. این رژیم برای تخریب مسجدالاقصی اهداف مختلفی را دنبال می‌کند که یکی از مهمترین آنان تخریب مهمترین بنای اسلامی در فلسطین است. 

 

کلیدواژه