عقرب 02, 1396 08:51 Asia/Kabul
  • شکست تحرکات عربستان ضد لبنان

یک مقام حزب الله لبنان با محکوم کردن عربستان به علت تحریک مردم لبنان ضد حزب الله اعلام کرد: توطئه‌های آل سعود فقط برای جبران شکست‌هایش در برابر مقاومت است.

به گزارش رادیو دری به نقل از خبرگزاری قدس (قدسنا)؛ «علی دعموش» معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی در جنوب لبنان گفت: عربستان، سردمدار تبلیغات منفی برای مخدوش کردن وجهه مقاومت بوده و تشکیل ائتلاف بین‌المللی را برای حمله به لبنان و مقاومت خواستار شده است.

«علی دعموش» افزود: اگر عربستان گمان می‌کند لبنان می‌تواند صحنه‌ و میدانی برای جبران شکست‌های آن کشور و ناتوانی‌هایش در سوریه باشد سخت در توهم است، زیرا مردم لبنان با آگاهی کامل از تلاش مقاومت در دفاع از این کشور و مبارزه با تروریسم هرگز در دام توطئه‌های ریاض نخواهند افتاد.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد: آمریکا همان طرفی است که داعش را با پول‌های سعودی و دیگر رژیم‌های عربی به وجود آورد، بنابراین حامیان تروریسم حق ندارند از مبارزه با آن حرف بزنند.

«علی دعموش» گفت: تاریخ خواهد نوشت که ارتش سوریه، هم‌پیمانانش و همه کسانی که در محور مقاومت قرار دارند، داعش  را شکست دادند و نقشه‌ها برای تجزیه این کشور را نقش بر آب کردند.

 

کلیدواژه