حزب الله در برابر تهدیدهای سعودی عقب نشینی نمی کند
(last modified 1396-08-30T07:00:26+00:00 )
عقرب 30, 1396 11:30 Asia/Kabul
  • حزب الله در برابر تهدیدهای سعودی عقب نشینی نمی کند

رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان گفت: این جنبش در برابر تهاجم سیاسی رسانه‌ای سعودی که با هدف ایجاد رعب و وحشت انجام می‌گیرد، عقب نشینی نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)، سید «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تهدیدهای عربستان سعوی ضد مقاومت را پوچ و توخالی خواند و افزود: لبنان قادر است در برابر این تجاوزاتی که نشات گرفته از تفکر وهابی ، القاعده‌ای و داعشی است، مقاومت و وحدت خود را حفظ کند .

 مقام ارشد حزب الله  با بیان اینکه این رژیم نمی‌خواهد لبنان با قدرت بازدارندگی، وحدت، ارتش، ملت و مقاومتش، قوی و قدرتمند باشد تصریح کرد: مقاومت لبنان میتواند در موضع قوی برای مقابله با خطراتی که آن را احاطه می‌کنند، قرار گیرد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله افزود: عربستان سعودی امروز همانطور رسوا می‌شود که رژیم اسرائیل قبلا رسوا شده بود و این همه تهدید و رعب آفرینی ضد لبنان بیهوده و بی‌نتیجه است.

شیخ صفی الدین گفت: منطقه  برای رویارویی با هرگونه چالشی در آینده قوی‌تر و مصمم‌تر از گذشته است و مقاومت در رویارویی با چالش‌ها تضعیف نخواهد شد.

وزیران خارجه عرب در  نشستی که روز یکشنبه به درخواست رژیم سعودی  بدون حضور قطر، لبنان، سوریه، عراق ، الجزایر و عمان در قاهره برگزار شد از حزب الله که نقشی کلیدی در نبرد با تروریسم تکفیری و صهیونیستی دارد، به عنوان سازمانی تروریستی یاد کردند.

این در حالی است که «میشل عون »رییس جمهوری و «جبران باسیل»، وزیر امور خارجه لبنان اعلام کردند : حزب الله و مقاومت بخشی مهم از لبنان هستند.

کلیدواژه