قوس 01, 1396 09:41 Asia/Kabul
  •  ارتش سوریه مناطق جدیدی را از اشغال تروریست‌ها آزاد کرد

یگان‌های ارتش سوریه درادامه عملیات نظامی برای نابودی و ریشه‌کنی تروریست‌های جبهه‌النصره توانستند بخش‌های وسیعی از مناطق تحت اشغال این تروریست‌ها را در جنوب غرب استان «ریف‌دمشق» و در حومه شهر «قنیطره» (جنوب غرب سوریه) آزاد کنند.

به گزارش رادیو دری به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)؛  یگان‌های ارتش  سوریه موفق شدند تپه «حلف شور» در حومه دو روستای «بیت‌سابر» و «بیت‌تیما» و تپه «المقلع» درغرب روستای «کفر حور» را در جنوب غرب استان ریف دمشق از حضور تروریست‌های جبهه‌النصره پاکسازی کرده و ده‌ها نفر از تروریست‌ها را به هلاکت برسانند و یا زخمی  کنند.

تروریست‌های وابسته به جبهه‌النصره که از سوری ارتش اسرائیل حمایت می‌شوند، در برخی روستاها و شهرک‌های حومه «قنیطره» و جنوب غرب استان «ریف‌‌دمشق» مستقر هستند.

یگان‌های ارتش سوریه همچنین روزگذشته (سه‌شنبه) روستای «جب عوض» و تپه «الشیخ محمد» را در حومه «حلب»، شمال این کشور از اشغال تروریست‌ها آزاد کردند و توانستند مناطق جدیدی در جنوب غرب شهرک «خناصر» Khanasir را نیز از تروریست‌ها بازپس بگیرند.

نیروهای ارتش سوریه و همپیمانان آنان در عملیات آزادسازی این مناطق ده‌ها نفر از تروریست‌ها را به هلاکت رساندند و یا زخمی کردند.

در همین حال؛ شهر بوکمال در مرز سوریه و عراق روز گذشته به طور کامل به کنترل نیروهای ارتش سوریه و مقاومت درآمد. نقش‌آفرینی ارتش سوریه، محور مقاومت و حمایت‌های موثر جمهوری اسلامی ایران، گروه تروریستی آمریکایی- صهیونیستی داعش را در سوریه نابود کرد.  

 

کلیدواژه