قوس 08, 1396 19:22 Asia/Kabul
  •  بیانیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مناسبت سالروز صدور قطعنامه ناعادلانه تقسیم فلسطین

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز صدور قطعنامه ناعادلانه تقسیم فلسطین تأکید کرد سرزمین فلسطین با مرزهای تاریخی آن متعلق به ملت فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری فارس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز چهارشنبه (8 قوس) در بیانیه خود تأکید کرد، رژیم صهیونیستی یک رژیم استعمارگر است که سرزمین فلسطین را با زور اشغال کرده و مرتکب جنایت پاکسازی نژادی برای طرد صاحبان حقیقی این سرزمین شده است.

جهاد اسلامی بر مخالفت خود با هر گونه سازش با رژیم صهیونیستی تأکید کرد و افزود : قضیه فلسطین تنها زمانی حل می‌شود که استعمارگران و شهرک‌نشینان متجاوز از این سرزمین رخت بربسته و سرزمین فلسطین به صاحبان حقیقی آن بازگردانده شود.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه قطعنامه تقسیم فلسطین نیز در راستای فراهم کردن زمینه اشغال فلسطین توسط صهیونیست‌ها و بیرون راندن ملت آن بوده است، تأکید کرد : با وجود این قطعنامه ظالمانه، رژیم صهیونیستی هیچ مشروعیتی در سرزمین فلسطین ندارد و هر قطعنامه‌ای که حق کامل فلسطینیان را در این سرزمین خدشه‌دار کند و به اشغالگری اسرائیل مشروعیت ببخشد، باطل است.

29 نوامبر (8 قوس) هر سال یادآور واقعه تلخ صدور قطعنامه تقسیم سرزمین فلسطین است و به همین مناسبت روز اعلام همبستگی با ملت فلسطین نامگذاری شده است.

 

کلیدواژه