رئیس مجلس لبنان : کشورهای اسلامی سفارتخانه‌های خود را از واشنگتن خارج کنند
(last modified 1396-10-26T09:03:24+00:00 )
جدی 26, 1396 13:33 Asia/Kabul
  • رئیس مجلس لبنان : کشورهای اسلامی سفارتخانه‌های خود را از واشنگتن خارج کنند

رئیس مجلس لبنان امروز (سه شنبه) در سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در تهران گفت : کشورهای اسلامی سفارتخانه های خود را از واشنگتن خارج کنند .

«نبیه بری» رئیس مجلس لبنان در این کنفرانس با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس همواره با اشغالگری و تهدیدات جدید تلاش کرده است ملت فلسطین را تحت تسلط خود دربیاورد اظهار کرد: برای پاسخ دادن به تهدیدهای اسرائیل همه کشورهای اسلامی باید سفارتخانه های خود را از واشنگتن خارج کنند.

نبیه بری ، ملغا کردن موافقتنامه "اسلو " را یکی دیگر از راهکارهای کشورهای اسلامی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی برشمرد و افزود: تمام موافقتنامه های منعقد شده با رژیم اسرائیل باید منتفی و همه سفارتخانه های این رژیم در کشورهای اسلامی تعطیل شود.

رئیس مجلس لبنان با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس، فلسطین را به یک بازداشگاه بزرگ تبدیل کرده است، بر ایستادگی کشورهای اسلامی مقابل این اشغالگری تاکید کرد.

«السعید بوحجه» رئیس مجلس الجزایر نیز در این نشست با تاکید بر اینکه آمریکا همه قوانین بین المللی را زیر پا می گذارد گفت: حقوق ملت فلسطین قابل تصرف و دستکاری نیست و آمریکا باید تصمیم خود را در قبال انتقال سفارتخانه اش به قدس شریف پس بگیرد.

سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی صبح امروز(سه شنبه) در تهران آغاز به کار کرد و فردا چهارشنبه نیز ادامه دارد.

 

کلیدواژه