نامه وزارت خارجه سوریه به سازمان ملل درپی حملات جدید رژیم صهیونیستی
(last modified 1396-11-19T04:42:51+00:00 )
دلو 19, 1396 09:12 Asia/Kabul
  • نامه وزارت خارجه سوریه به سازمان ملل درپی حملات جدید رژیم صهیونیستی

وزارت خارجه سوریه با ارسال دو نامه به دبیر کل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت این سازمان، به حملات جدید رژیم صهیونیستی به یکی از مناطق حومه دمشق اعتراض کرد.

رژیم صهیونیستی صبح روز چهارشنبه، مرکز تحقیقات علمی سوریه در منطقه «جمرایا» در شمال غرب پایتخت این کشور را با چند موشک هدف قرارداد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری مهر به نقل از النشره، وزارت خارجه سوریه در این دو نامه اعلام کرد: تجاوزات اسرائیل در راستای ادامه اقدامات خصمانه خطرناک آن و در راستای حمایت از گروههای مسلح تروریستی، طولانی کردن بحران سوریه و بالا بردن روحیه شکست خورده و از هم پاشیده گروههای تروریستی به دنبال دستاوردهای ارتش سوریه و متحدانش است.

وزارت خارجه سوریه افزود: اقدامات رژیم تروریستی اسرائیل و هماهنگی مداوم آن با گروههای تروریستی جای هیچ شکی نمی گذارد که اسرائیل رژیم غیر مشروع بین المللی و تهدید کننده صلح و ثبات بین المللی است و خطر آن از داعش و جبهه النصره کمتر نیست.

در نامه های وزارت خارجه سوریه مجددا به رژیم صهیونیستی درباره تبعات تجاوزات خطرناکش هشدار داده شده  و از شورای امنیت خواسته شده که این تجاوزات را محکوم کند و اقدامات فوری برای مجازات مقامات این رژیم انجام دهد.

کلیدواژه