گلوله باران مواضع مزدوران سعودی در «نجران» عربستان
(last modified 1396-11-23T09:00:12+00:00 )
دلو 23, 1396 13:30 Asia/Kabul
  • گلوله باران مواضع مزدوران سعودی در «نجران» عربستان

در حالی که جنگنده های سعودی بمباران مناطق مسکونی یمن را ادامه می دهند، یگان توپخانه ای ارتش یمن محل استقرار مزدوران سعودی در«نجران» را در جنوب عربستان گلوله باران کرد.

به گزارش رادیو دری به نقل از المسیره، نیروهای ارتش یمن با پیشروی در خاک عربستان به ویژه منطقه نجران ،موفق شدند تجمعات نظامیان مزدوران سعودی را در نزدیکی پایگاه نظامی «البقع» Albuqa و کوه های «علیب» و «شرق الاجاشر» در این منطقه را هدف حملات توپخانه ای خود قرار دهد.

یگان تک تیراندازهای ارتش یمن نیزموفق شد شش نفر از مزدوران سعودی را در«صرواح» Sarawah در استان «مأرب» (در مرکزیمن)  هدف قرار دهد.

در همین حال، جنگنده های سعودی امروزدوشنبه، شهر« اللحیه»Al Luḩayyah در استان «الحدیده» در غرب یمن را بمباران کردند . جنگنده های سعودی همچنین  پایگاه نظامی «الدیلمی» در «صنعاء» را هدف حملات خود قراردادند.

عربستان با حمایت آمریکا از حوت 1393 به یمن حمله کرده و سپس این کشور را تحت محاصره زمینی، دریایی و هوایی قرار داده است. جنگ‌افروزی عربستان در یمن تاکنون به کشته و زخمی شدن ده‌ها هزار نفر و آوارگی میلیون‌ها یمنی منجر شده است. 

نیروهای یمنی هم در واکنش به حملات متجاوزان، مواضع و پایگاه‌های رژیم آل‌سعود و مزدورانش را در یمن و داخل خاک عربستان هدف قرار می‌دهند.