حوت 28, 1396 09:27 Asia/Kabul
  •  اسد: مبارزه سوریه با تروریسم، دفاع از همه کشورهای جهان است

رئیس‎جمهوری سوریه درجریان بازدید از مواضع ارتش در خطوط مقدم جنگ در غوطه‌شرقی دمشق، درجمع نیروهای ارتش سوریه گفت: «شما وارد جنگ با تروریسم برای دفاع از همه کشورهای جهان و نه فقط سوریه شده‎اید.»

به گزارش خبرگزاری فارس؛ «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه  خطاب به نیروهای سوری افزود: «معادلات جهان» با شلیک هرگلوله نظامیان سوری برای هلاکت تروریست‎ها و «نقشه سیاسی جهان» با پیشروی نیروهای ارتش سوریه به سمت جلو تغییر می‌کند.

بشار اسد، حضور نیروهای ارتش سوریه درمسیر مبارزه با تروریسم را افتخارآمیز دانست و تصریح کرد: این نیروها همانطور که با استقلال سوریه گامی تاریخ‎ساز را برداشته‌اند، امروز نیز به تاریخ‌سازی ادامه می‏‌دهند.

رئیس‎جمهور سوریه دیروز ( یکشنبه ) پس از بازدید از  پایگاه‌های ارتش سوریه در غوطه‌شرقی ریف‌دمشق با تعدادی از اهالی غوطه‌شرقی هم دیدار و گفت وگو کرد.

ارتش سوریه پس از 18 روز درگیری تاکنون بر 80 درصد مساحت تحت اشغال تروریست‌ها در غوطه‌شرقی مسلط شده است. ارتش و نیروهای مسلح این کشور همچنان درحال پیشروی در مناطق مختلف غوطه‌شرقی هستند.

گروه‌های تروریستی مستقر در غوطه‌شرقی بیشتر مناطق مسکونی دمشق را با شلیک موشک و خمپاره هدف قرار می‌دهند و باعث کشته و یا مجروح شدن تعداد زیادی از شهروندان سوری شده‌اند.

 

کلیدواژه