هدف قرار گرفتن خودرو زرهی نظامیان سعودی با موشک یمنی
(last modified 1397-01-15T03:40:54+00:00 )
حمل 15, 1397 08:10 Asia/Kabul
  • هدف قرار گرفتن خودرو زرهی نظامیان سعودی با موشک یمنی

یک منبع یمنی از هدف قرار گرفتن خودرو زرهی نظامیان سعودی با  موشک هدایت شونده در «جیزان» از سوی یمنی ها و کشته شدن همه سرنشینان آن خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، این منبع افزود: عملیات هدف قرار دادن خودرو زرهی سعودی در راستای عملیات ویژه ضد مواضع و مراکز نظامی ارتش عربستان است.

این منبع یمنی به هدف قرار گرفتن مراکز تجمع نظامیان سعودی با توپخانه و موشک نیز اشاره کرد و گفت: مواضع نظامیان سعودی در روستای «صلاصل» در «جیزان» در جنوب عربستان با کاتیوشا و توپخانه هدف قرار گرفته است.

در همین حال شبکه خبری المسیره یمن اعلام کرد: جنگنده های ائتلاف متجاوز عربستان به اشتباه یک مرکز تجمع سعودی را در شمال صحرای «میدی» در استان «حجه» در غرب یمن هدف قرار داده است که بر اثر آن شماری از آنها به هلاکت رسیده و زخمی شده اند.

المسیره افزود: این نخستین بار نیست که ارتش سعودی مزدوران خود را بمباران می کند. در8 سرطان 1396 نیز جنگنده های سعودی چند بار تجمع عناصر مزدور را در شهرستان «صرواح» در استان «مارب» بمباران کردند که به کشته و زخمی شدن 80 تن از آنها انجامید. در 7 حوت 1396  نیز در پی حمله هوایی به تجمع مزدوران سعودی در منطقه «نهم»، سه فرمانده ارشد عربستان به هلاکت رسیدند.

حملات عربستان‌‌ با حمایت آمریکا به یمن ( 5 حمل 1394) سه ساله شده است و این حملات همچنان بدون هدف سیاسی و فقط با تداوم کشتار مردم یمن و نیز تخریب زیرساخت‌های حیاتی این کشور و درنتیجه شیوع بیماری‌های واگیردار ادامه دارد.

 نیروهای یمنی در واکنش به حملات متجاوزان، مواضع و پایگاه‌های رژیم آل‌سعود و مزدورانش را در یمن و داخل خاک عربستان هدف قرار می‌دهند.