حمل 15, 1397 08:16 Asia/Kabul
  •  واکنش جنبش جهاد اسلامی فلسطین به خیانت بن سلمان در قبال  آرمان فلسطین

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین حمایت «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی از مشروعیت جعلی رژیم اسرائیل در آستانه روز «نکبت» (روز تشکیل رژیم جعلی اسرائیل) را نادیده گرفتن حقایق تاریخی دانست.

ولیعهد عربستان که طی یک سال گذشته با سرعت روند عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را دنبال کرده است، بدون توجه به آرمان و حقوق مردم فلسطین، موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی را به رسمیت شناخت.

به گزاش المیادین ،«داود شهاب » سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین  سخنان محمد بن سلمان  که موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی را به رسمیت شناخته است  محکوم کرد و گفت: بی تردید  هدف  ریاض از حمایت این رژیم  محکوم به زوال ،  جلب رضایت آمریکا  است.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین  با اشاره به ضرورت آگاهی اعراب و مسلمانان از واقعیت نبرد در فلسطین برای احقاق  حقوق خود  افزود: دعوت از اسرائیلی ها  به شهرک نشینی  نشان دهنده جهل مطلق در مورد واقعیت و ماهیت درگیری ها در سرزمین فلسطین است.

بنا به گفته داود شهاب ؛ تظاهرات و راهپیمایی بازگشت به مثابه احیای بیداری عربی درباره حق بازگشت آوارگان به سرزمین فلسطین است.

عربستان‌سعودی ماه گذشته نخستین بار حریم هوایی خود را به روی یک پرواز تجاری به اسرائیل باز کرد. حدود 70 سال، حریم هوایی عربستان‌سعودی نه فقط به روی پروازهای اسرائیلی، بلکه به روی همه پروازها به سمت اراضی‌ اشغالی فلسطین بسته بود.

چند کشورعربی از جمله عربستان در ماه‌های اخیر روابط خود را با رژیم صهیونیستی به‌عنوان دشمن نخست کشورهای اسلامی علنی کردند.

کلیدواژه