جهاد اسلامی فلسطین: توطئه‌های آمریکا ضد سوریه، جنایت است
(last modified 1397-01-23T09:51:50+00:00 )
حمل 23, 1397 14:21 Asia/Kabul
  •  جهاد اسلامی فلسطین: توطئه‌های آمریکا ضد سوریه، جنایت است

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد، تصمیمات و توطئه‌های آمریکا ضد سوریه، تجاوزی آشکار و جنایتی به‌تمام معنا است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین؛ «داود شهاب» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز پنج‌شنبه گفت، تصمیمات و توطئه‌های دولت آمریکا علیه سوریه، آنگونه که آن کشور ادعا می‌کند حمایت از ارزش‌های انسانی و اخلاقی نیست، بلکه تجاوزی آشکار ضد سوریه است.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با عقیده، هویت و ملیت مسلمانان دشمنی می‌کند و هیچ‌کس جنایات آمریکا در عراق، قدس، سوریه و دیگر کشورهای عربی و اسلامی را فراموش نمی‌کند.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در ادامه لفاظی‌های توییتری خود تهدید کرد که واشنگتن، سوریه را با موشک‌های هوشمند و جدید هدف قرار می‌دهد.

آمریکا و برخی کشورهای هم‌پیمانش ازجمله بریتانیا و فرانسه با استناد به دروغ‌پردازی تروریست‌های جیش‌الاسلام درباره حمله شیمیایی ارتش سوریه به شهر دوما، بدون در اختیار داشتن مستندات و مدارک معتبر، دولت دمشق را به این حمله ادعایی متهم کردند.

وزارت خارجه سوریه نیز در واکنش به اظهارات «دونالد ترامپ» اعلام کرد: اقدامات رژیم آمریکا و متحدان فرانسوی و انگلیسی آن نمی‌تواند مانعی در برابر مقابله دمشق با تروریسم شود.

کلیدواژه