جوزا 18, 1397 14:00 Asia/Kabul
  •  حمله پهپادهای اسرائیل به اردوگاه «العوده» در روز قدس

پهپادهای رژیم صهیونیستی صبح امروز (جمعه) با حمله به اردوگاه های «العوده» در شرق «رفح» واقع در جنوب غزه، بمب های حرارتی بر روی این اردوگاه ریختند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین؛ پهپادهای رژیم صهیونیستی امروز جمعه با ریختن بمبهای آتش زا بر روی اردوگاه «العوده» و نیز محل جمع آوری لاستیک هایی که برای تظاهرات میلیونی قدس در شرق «رفح» جمع آوی شده بود، منجر به آتش گرفتن  چند چادر در این اردوگاه  شدند.

شورای ملی «تظاهرات بازگشت و شکست محاصره» فلسطین  نیز با صدور بیانیه ای این اقدام رژیم صهیونیستی را دلیلی بر آشفتگی و استیصال این رژیم صهیونیستی دانست و افزود: این اقدام مجرمانه نشان دهنده هراس این رژیم از قیام ملت فلسطین و اثرگذاری بسیار این تظاهرات است.

شورای ملی تظاهرات بازگشت در این بیانیه همچنین ملت فلسطین را به مشارکت یکپارچه در تظاهرات میلیونی قدس پس از ادای نماز جمعه امروز فرا خواند و تاکید کرد:  به رغم آتش زدن چادرها و لاستیک های جمع آوری شده، تظاهرات بازگشت تا زمان تحقق اهداف فلسطینی ها ادامه خواهد یافت .

تظاهرات میلیونی قدس امروز بلافاصله پس از ادای نماز جمعه در اردوگاه «العوده» در شرق غزه آغاز می شود و تا ساعت 6 عصر ادامه دارد. 

راهپیمایی روز جهانی قدس، امروز هشتم ژوئن  و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، همزمان با ایران در دیگر کشورهای جهان برگزارمی شود.

 

کلیدواژه