سرطان 31, 1397 10:32 Asia/Kabul
  • امیرعبداللهیان: مصوبه نژاد پرستانه پارلمان رژیم صهیونیستی، طرحی شکست خورده است

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل، تصویب لایحه نژاد پرستانه «کشور یهود» در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) را طرحی شکست خورده عنوان کرد.

پارلمان رژیم صهیونیستی پنجشنبه گذشته  با وجود اعتراض های گسترده، لایحه نژادپرستانه «کشور یهود» را تصویب کرد.

قانون نژاد پرستانه «کشور یهود»، فلسطین را سرزمین صهیونیست ها دانسته و فلسطینیان را از تمام حقوق شهروندی و انسانی محروم می کند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، «حسین امیرعبداللهیان» در دیدار «زینب برجاوی» همسر شهید «سمیر قنطار» چهره برجسته حزب الله لبنان در تهران اظهار کرد: رژیم صهیونیستی درصدد است مأموریت ناتمام داعش و تروریسم تکفیری را علیه کشورهای اسلامی ادامه دهد و با اعمال سیاست‌های نژاد پرستانه، توطئه های خود را با همراهی آمریکا و عربستان عملیاتی کند.

امیرعبداللهیان افزود: تل آویو، درصدد تجزیه کشورهای اسلامی است.

«زینب برجاوی» همسر شهید قنطار نیز در این دیدار با تاکید بر نقش اساسی و محوری رهبرمعظم انقلاب اسلامی، حمایت و همدلی دولت، مجلس و ملت جمهوری اسلامی ایران در توجه به موضوع قدس در عرصه بین المللی، از حمایت های ایران از محور مقاومت قدردانی کرد.

برجاوی افزود: رزمندگان مقاومت راه شهید سمیر قنطار را تا آزادی کامل فلسطین و قدس ادامه خواهند داد.

«سمیر قنطار» چهره برجسته حزب الله لبنان در دسامبر 2015 در یورش صهیونیست ها به منطقه «جرمانا» در حومه دمشق، پایتخت سوریه به شهادت رسید.

قنطار قدیمی ترین زندانی در بند رژیم صهیونیستی بود که در جریان تبادل اسیران میان حزب الله لبنان و این رژیم در سال 2008 آزاد شده بود.

 

کلیدواژه