عبدالملک الحوثی: رژیم سعودی و امارات در مسیر خدمت به آمریکا و اسرائیل حرکت می کنند
(last modified 1397-05-30T05:31:02+00:00 )
اسد 30, 1397 10:01 Asia/Kabul
  •  عبدالملک الحوثی: رژیم سعودی و امارات در مسیر خدمت به آمریکا و اسرائیل حرکت می کنند

دبیرکل جنبش انصارالله یمن دوشنبه شب در بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان خاطرنشان کرد رژیم سعودی و امارات در راه نفاق و خیانت برای خوش خدمتی به آمریکا و اسرائیل، گوی سبقت را از یکدیگر ربوده اند.

چهارشنبه دهم ذیحجه 1439 هجری قمری برابر با 22 اوت 2018 "عید سعید قربان" یا "عید اضحی" از اعیاد بزرگ مسلمانان است.
به گزارش ایرنا، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» ضمن تبریک عید سعید قربان به ملت یمن و امت اسلامی، از مردم کشورش به ویژه ساکنان ساحل غربی یمن خواست در ایام عید سعید قربان مبارزه را فراموش نکرده و در جبهه های جنگ حضور داشته باشند.
دبیرکل جنبش انصارالله یمن تصریح کرد  ساحل غربی به میدان شکست‌ و ناکامی‌های دشمنان تبدیل شده است.
«عبدالملک الحوثی» همچنین  برای ملت یمن و امت اسلامی آروزی پیروزی و موفقیت کرد و از خداوند متعال خواست تا از رژیم سعودی که با ظلم و ستم ملت مسلمان یمن را  از ادای فریضه حج محروم کرده است، انتقام بگیرد.
عربستان‌‌ با حمایت آمریکا، امارات و چند کشور دیگر از مارس 2015 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور کرده است. جنگ‌افروزی عربستان و متحدانش در یمن تاکنون به کشته شدن بیش از چهارده هزار یمنی، زخمی شدن ده‌ها هزار نفر و آوارگی میلیون‌ها یمنی منجر شده است.
تجاوز نظامی عربستان همچنین کشور فقیر یمن را با کمبود شدید مواد غذایی و دارویی مواجه کرده است.

رژیم سعودی و متحدانش تاکنون به دلیل مقاومت مردم یمن نتوانسته‌اند به اهداف خود در این کشور(به قدرت رساندن  دست نشاندگان خود) برسند.

دبیر: احمدی

کلیدواژه