فراخوان مشارکت در راهپیمایی "حق بازگشت"
(last modified Fri, 26 Oct 2018 10:16:13 GMT )
عقرب 04, 1397 14:46 Asia/Kabul
  • فراخوان مشارکت در راهپیمایی 

کمیته عالی ملی راهپیمایی حق بازگشت و شکست محاصره باریکه غزه از ساکنان این منطقه خواست برای شرکت در سی و یکمین راهپیمایی امروز (جمعه) با عنوان "غزه پایدار است و تسلیم نمی شود" مشارکت کنند.

به گزارش شبکه خبری العالم، کمیته ملی حق بازگشت و شکست محاصره باریکه غزه با اشاره به تداوم راهپیمایی "حق بارگشت"، از مردم این منطقه خواست برای شکستن محاصره این منطقه در راهپیمایی امروز،نزدیک مرزهای شرقی باریکه غزه مشارکت فعال داشته باشند.
«أشرف زاید» مسئول پرونده جوانان در کمیته عالی راهپیمایی حق بازگشت و شکست محاصره باریکه غزه هم با اشاره به غافلگیری و  سردرگمی  رژیم اشغالگر اسرائیل از نوآوریهای جوانان فلسطینی در مسیر برگزاری راهپیمایی حق بازگشت، دفاع و حمایت از موضوع فلسطین را وظیفه همه گروهها برشمرد .
مردم باریکه غزه از سی‌ام مارس 2018 در راستای تأکید بر حق بازگشت آوارگان فلسطینی و لغو محاصره باریکه غزه، جمعه هر هفته راهپیمایی "حق بازگشت" برگزار می‌کنند.
در همین حال، شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی از سفر «جیسون گرینبلات» فرستاده ویژه صلح آمریکا به خاورمیانه طی هفته آینده به فلسطین اشغالی خبر داد  و اعلام کرد: این سفر برای آرام سازی اوضاع در باریکه غزه انجام می شود.

 

کلیدواژه