دلو 07, 1397 08:56 Asia/Kabul
  •  سید حسن نصرالله: اسرائیل در سوریه شکست سختی خورده است

دبیر کل حزب‌ الله لبنان شنبه شب در گفت‌ وگو با شبکه المیادین به پیروزی های اخیر محور مقاومت در سوریه اشاره و تصریح کرد اسرائیل در سوریه شکست سختی خورده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، "سید حسن نصرالله" خاطرنشان کرد سوریه اکنون در بهترین شرایط در طول هشت سال بحران قرار دارد.

دبیر کل حزب‌ الله لبنان افزود اسرائیل همه آمال و آرزوهایش را در سوریه از دست داده است.

دبیر کل حزب‌ الله لبنان همچنین به تحرکات صهیونیست ها در  مرزهای لبنان اشاره کرد و گفت: در هرگونه جنگ احتمالی  علیه لبنان، کل سرزمین های اشغالی میدان جنگ و نبرد خواهد شد.

"سید حسن نصرالله"  با بیان اینکه حزب الله موشک‌های نقطه‌زن و دقیق به تعداد کافی برای ورود به هرگونه جنگی را در آینده در اختیار دارد افزود مقاومت لبنان به هرگونه تجاوز اسرائیل یا ترور عناصر حزب الله در لبنان و حتی سوریه واکنش شدید نشان خواهد داد.

دبیر کل حزب‌ الله لبنان به مساله فلسطین  و طرح آمریکایی "معامله قرن" نیز اشاره و خاطرنشان کرد هیچ گروه فلسطینی با این طرح موافقت نخواهد کرد.

"سید حسن نصرالله" با بیان اینکه آمریکا و "محمد بن سلمان" ولیعهد رژیم سعودی تلاش می کنند "معامله قرن" را عملی کنند تصریح کرد این طرح محکوم به شکست است.

دبیر کل حزب‌ الله لبنان، مقاومت یمنی ها در برابر ائتلاف متجاوز سعودی را هم ستود و تصریح کرد این مقاومت شایسته تدریس و مطالعه است.

"سید حسن نصرالله" افزود مردم یمن قطعا متجاوزان را شکست خواهند داد.

دبیر کل حزب‌ الله لبنان به تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران نیز اشاره و تاکید کرد چهل سال است که آمریکا و کل دیکتاتورهای جهان مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند اما هیچ کاری نتوانسته اند بکنند.

سید حسن نصرالله همچنین  شایعات منتشرشده در خصوص سلامت جسمانی خود را تکذیب و اعلام کرد در سلامت کامل به سر می برد.

 

کلیدواژه