حمل 26, 1398 17:56 Asia/Kabul
  •  تاکید شیخ نعیم قاسم بر شکست آمریکا در برابر محور مقاومت

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: آمریکا به دنبال این است از طریق جنگ تحریم های اقتصادی، محور مقاومت را به زانو در آورد و تسلیم کند، ولی مردم لبنان هرگز تسلیم نخواهند شد و مقاومت ادامه خواهد یافت .

به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری تسنیم، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: آمریکا برای ایجاد خاورمیانه جدیدی تلاش می‌کند که خود بر تمام ارکان و رهبران و کشورهایش در زمینه اداره، سیاست و اقتصاد سیطره داشته باشد تا به هیچ یک از این کشورها قدرت آزادی و استقلال داده نشود.

شیخ قاسم تصریح کرد: آمریکا به دنبال سیطره و مدیریت بر جهان است، ولی هرگز نخواهد توانست به اهداف خود برسد، چرا که با رزمندگان شجاع و قهرمانی روبرو است که خواهان عزت و کرامت هستند .

عضو ارشد حزب الله گفت: جنگ آمریکا علیه سوریه بخشی از طرح اسرائیلی کردن منطقه در راستای یکجانبه‌گرایی آمریکا در جهان و تک قطبی کردن جهان بود و این دو هدف آمریکا را به این سمت سوق داد تا سوریه را به خاطر منافع خود ویران کند.

معاون دبیرکل حزب الله با اشاره به تحریم های آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خاطر نشان کرد: این تحریم ها، تجاوز آشکار به حقوق گزینه های دولت مستقلی است که کرامت و جایگاه خاصی دارد و ایران از همان زمان پیروزی انقلاب  با قدرت با دشمنان خود مبارزه کرد و اکنون هم با رهبری الهام بخش حضرت آیت الله خامنه ای و با ملت مجاهد و بخشنده و سپاه پاسدراران از کشور خود دفاع می‌کند.

 

کلیدواژه