ثور 17, 1398 08:09 Asia/Kabul
  •  نتانیاهو: ترور رهبران فلسطینی اولویت اسراییل خواهد بود

'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اعلام کرد که این رژیم بار دیگر سیاست ترور رهبران فلسطینی را در پیش خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در نشست کابینه سیاسی- امنیتی این رژیم، اعلام کرد که اسرائیل برای سرکوب مبارزان فلسطینی، به سیاست ترور رهبران فلسطینی باز خواهد گشت.

نتانیاهو گفت: باوجود حملات اسراییل به غزه، درگیری در این منطقه پایان نیافته و ما درصدد تشدید حملات به این منطقه هستیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین دستور داد تا توپخانه و نیروهای صهیونیستی که در مرز غزه مستقر شده اند، در آماده باش کامل باشند.

درهمین حال منابع صهیونیستی گزارش دادند که درصورتی که میان این رژیم و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تفاهماتی صورت نگیرد، جنگ طی روزهای آینده در غزه ازسرگرفته خواهد شد.

دور جدید درگیری بین گروه های مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی از روز شنبه با حمله بالگردهای ارتش این رژیم به مناطق مسکونی غزه آغاز و با پاسخ مقاومت سرانجام متوقف شد. 

نیروهای مقاومت از جمله جنبش حماس و جهاد اسلامی در واکنش به حملات دشمن صهیونیستی اعلام کردند که مناطق اشغالی را هدف قرار می دهند. براساس اعلام فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی، طی دو روز گذشته 700 فروند راکت از باریکه غزه به مناطق اشغال شده شلیک شده است.

براساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین، در درگیری های دو روز گذشته گروه های مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی تاکنون 31 فلسطینی شهید و 175 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

کلیدواژه