سنبله 04, 1398 15:13 Asia/Kabul
  • سیدحسن نصرالله: انتخابات آینده درفلسطین اشغالی با خون صهیونیستها برگزار خواهدشد

دبیر کل حزب‌ الله لبنان بابیان اینکه مقاومت از تعرض اخیر رژیم صهیونیستی به بیروت به راحتی نخواهد گذشت، خطاب به سران اسرائیل گفت: انتخابات آتی در فلسطین اشغالی با خون صهیونیستها برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه خبری العالم، «سیدحسن نصرالله» دبیر کل حزب‌ الله لبنان روز یکشنبه به مناسبت دومین سالگرد آزادی "جرود عرسال" در سخنانی حضور گسترده مردم در این مراسم را اولین پاسخ و واکنش به تجاوزهای جدید اسرائیل دانست و افزود: عملیات "جرودعرسال" بخش مهمی از مقابله بزرگ ارتش سوریه و نیروهای مقاومت دربرابر حملات تروریستها بود.
دبیر کل حزب‌ الله لبنان با بیان اینکه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال انتخابات است و احزاب اسرائیلی عادتشان این است که انتخابات را با خون مردم منطقه برگزار برگزار کنند، تاکید کرد؛ سران اسرائیل بدانند انتخابات آتی مانند گذشته نخواهد بود. 
نصرالله تعرض جدید رژیم صهیونیستی به حریم هوایی لبنان را تحول بسیار خطرناک و خصمانه عنوان کرد و گفت: حزب‌الله هرگز اجازه نخواهد داد این گونه تعرض‌ها تکرار شود و از این به بعد هرگونه هواپیمای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی را سرنگون خواهد کرد. 
رسانه‌های خبری بامداد روز یکشنبه از ساقط شدن دو فروند پهپاد رژیم صهیونیستی در "ضاحیه"، جنوب بیروت، پس از حمله ناموفق به اهداف از پیش تعیین شده خبر دادند.
دبیر کل حزب‌ الله لبنان در ادامه تاکید کرد، آمریکایی ها ایجاد کننده داعش و حامی آن هستد و قصد دارند این گروهک تروریستی را در عراق و سوریه احیاء کنند، چرا که پارلمان عراق خواهان خروج نظامیان آمریکا از آن کشور هستند.
نصرالله همچنین با بیان اینکه استانهای "ادلب" و"حماه" به‌ زودی از اشغال تروریست ها آزاد خواهد شد، تصریح کرد، با پیروزی سوریه بر داعش،ترویست ها برای همیشه از لبنان دور خواهند شد.

کلیدواژه