سنبله 10, 1398 00:01 Asia/Kabul
  • سید حسن نصرالله: اسرائیل بهای تجاوزاتش را خواهد داد

دبیرکل حزب‌الله لبنان شنبه شب با بیان اینکه اجماع ملی در این کشور بر سر محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان وجود دارد تاکید کرد، اسرائیل بهای تجاوزاتش را خواهد داد.

به گزارش ایران پرس، "سید حسن نصرالله" در سخنرانی خود به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین (ع) امام سوم شیعیان جهان در ضاحیه جنوبی بیروت از مواضع رئیس جمهور، رئیس پارلمان، نخست‌وزیر و سایر مقامات لبنانی در حمایت از مقاومت تقدیر کرد و افزود، پاسخ مقاومت به تجاوزات اخیر اسرائیل از خاک لبنان صورت خواهد گرفت.

دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد، مقاومت لبنان در چارچوب یک تاتکیک مشخص و بر اساس اراده و خواست خود زمان، مکان و شرایط مناسب برای واکنش به تجاوزات اسرائیل را انتخاب می‌کند.

"سید حسن نصرالله" با بیان اینکه حزب الله لبنان به اندازه کافی موشک‌های نقطه زن در اختیار دارد تصریح کرد، مقاومت  برای هرگونه رویارویی کوچک یا بزرگ با دشمن اسرائیلی آماده است.

دبیرکل حزب الله تصریح کرد باید به دشمن فهماند که لبنان تجاوز به خود را بر نمی تابد و این همان چیزی است که مقامات لبنانی از جمله  "میشل عون" رئیس جمهور اعلام کرده‌اند.

"سید حسن نصرالله" افزود، زمانی که اسرائیل، لبنان را بمباران می کرد به پایان رسیده و امروز لبنان در امنیت به سر می برد.

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد، پاسخ به تجاوزات اسرائیل امری حتمی و قطعی است و شکی در آن وجود ندارد.

پهپادهای رژیم صهیونیستی طی یک هفته گذشته 3 بار حریم هوایی لبنان را  نقض کرده‌اند.

قطعنامه 1701 شورای امنیت که پس از پایان جنگ 33 روزه اسرائیل با لبنان در سال 2006 تصویب شد، رژیم صهیونیستی را از اقدامات خصمانه ضد لبنان بر حذر می‌دارد، اما این رژیم بی‌اعتنا به این قطعنامه همواره حریم هوایی، زمینی و دریایی لبنان را نقض می‌کند.

 

کلیدواژه