سنبله 19, 1398 08:34 Asia/Kabul
  • نصرالله: محور مقاومت تسلیم فشارهای آمریکا و اسرائیل نمی شود

دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر ایستادگی محور مقاومت در برابر فشارهای آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: نه تحریم و نه فقر و گرسنگی نمی تواند در اراده مقاومت خللی وارد کند.

سید حسن نصرالله دوشنبه شب در سخنرانی خود در شب عاشورای حسینی در ضاحیه جنوبی بیروت، خطاب به رئیس جمهوری آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: ما با وجود تمام تهدیدها و خطرها از جمله تشدید تحریم ها، عزم خود را برای گام نهادن در مسیر امام حسین (ع) جزم کرده ایم و به نبرد بزرگ در برابر دشمنان ادامه خواهیم داد.

دبیر کل حزب الله لبنان درباره تحریم های ظالمانه امریکا علیه محور مقاومت بویژه ایران اظهار داشت، به ترامپ و نتانیاهو ثابت خواهد شد که ما مردمی هستیم که با پیروی از راه حضرت امام حسین (ع)، هیچ محاصره و تحریمی در عزم و اراده مان تأثیر نمی گذارد.

سید حسن نصرالله با اشاره به پیروی مقاومت لبنان از رهنمودهای مقام معظم رهبری گفت: امروز آمریکا, اسرائیل و دست نشانده های آنان قصد دارند خیمه گاه و محور ما را محاصره کنند، اما فرمانده این خیمه گاه امام خامنه ای و مرکز این خیمه گاه جمهوری اسلامی ایران است که با محاصره, گرسنگی و جنگ تسلیم نخواهد شد و ما تا آخرین قطره خون از آن حمایت خواهیم کرد.

کلیدواژه