میزان 08, 1398 15:12 Asia/Kabul
  • نیروهای ملی غزه:  آشتی ملی بهترین گزینه برای دفاع از فلسطین است

نیروهای ملی و اسلامی غزه اعلام کردند: آشتی ملی بهترین گزینه برای بازگرداندن اعتبار پروژه ملی آزادی فلسطین است .

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، کمیته پیگیری نیروهای ملی و اسلامی باریکه غزه روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد، آشتی ملی و بازگشت وحدت داخلی فلسطین بهترین گزینه ای است که می توان از آن برای بازگرداندن اعتبارملی فلسطین، استراتژی ملی و برنامه های مورد توافق گروههای فلسطینی استفاده کرد.
این کمیته ملی با دعوت از ملت فلسطین برای مشارکت در راهپیمایی بازگشت و رفع محاصره غزه این هفته با عنوان "آشتی ملی انتخاب ملت فلسطین" تاکید کرد، این راهپیمایی برای مقابله با پروژه صهیونیستی - آمریکایی معامله قرن آغاز شد و هدف آن تقسیم سرزمین فلسطین و حل و فصل مسائل مربوط به آن است.
در بخش دیگری از بیانیه تصریح شده است، انتفاضه الاقصی که 19 سال از آغاز آن می گذرد از حلقه‌های مبارزه ادامه دار ملت فلسطین بوده و هم اکنون به راهپیمایی های بازگشت رسیده است.
کمیته پیگیری نیروهای ملی و اسلامی فلسطین تاکید کرد، مبارزه ملت فلسطین تا آزادی از اشغالگری و تاسیس کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس ادامه خواهد یافت.
از 30 مارس 2018 تاکنون، بیش از 300 فلسطینی در راهپیمایی"حق بازگشت" به ضرب گلوله‌ نظامیان اسرائیلی شهید و دستکم 31 هزار نفر زخمی شده اند.

 

کلیدواژه