میزان 16, 1398 14:21 Asia/Kabul
  • ابوشریف:مبارزه با رژیم صهیونیستی هیچ گاه متوقف نمی‌شود

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با تاکید بر اینکه مبارزه با رژیم صهیونیستی هیچ گاه متوقف نمی‌شود، گفت: برخی از کشورهای بزرگ عربی دست به دامن آمریکا و رژیم صهیونیستی شده‌اند که این مایه ننگ است.

«ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران روز سه‌شنبه در نشست خبری به مناسبت سی و دومین سالگرد تاسیس این جنبش، افزود: اگر پایداری و ایمان مردم فلسطین نبود چیزی از آرمان فلسطین باقی نمانده بود و این مردم فلسطین بودند که صبر بسیاری کردند و رنج‌های زیادی کشیدند.
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با بیان اینکه به رغم امکانات کم، جنبش جهاد اسلامی نسبت به گذشته قوی‌تر شده است، تصریح کرد: از نظر نظامی و تسلیحاتی جهاد اسلامی در شرایط خوبی است و بیشتر عملیاتهای ضد صهیونیستی در باریکه غزه توسط جهاد اسلامی اجرا می شود.
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به روابط این جنبش با دیگر گروه‌های فلسطینی افزود: جهاد اسلامی با هیچ گروه فلسطینی و عربی دشمنی ندارد و فقط با رژیم صهیونیستی مبارزه می کند و این مبارزه هم متوقف نخواه شد.
ابوشریف همچنین روابط جنبش جهاد اسلامی با ایران را بسیار خوب توصیف کرد و افزود:جمهوری اسلامی ایران همواره از جهاد و مقاومت در فلسطین حمایت کرده است.

کلیدواژه