نخست وزیر عراق: زیارت اربعین حامل پیام مخالفت با تخریب و فساد است
(last modified 1398-07-27T08:36:59+00:00 )
میزان 27, 1398 13:06 Asia/Kabul
  • نخست وزیر عراق: زیارت اربعین حامل پیام مخالفت با تخریب و فساد است

نخست وزیر عراق تاکید کرد: انقلاب امام حسین (ع)، انقلابی علیه انحراف و ظلم است و زیارت اربعین حامل پیام مخالفت با تخریب و فساد است.

به گزارش شبکه العالم، «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر عراق امروز شنبه به مناسبت سالروز اربعین شهادت امام حسین (ع) در بیانیه ای  ضمن قدردانی از نیروهای مسلح، سرویس‌های امنیتی، وزارت‌خانه‌ها و موکب‌داران برای ارائه خدمات پزشکی و غذایی به تمامی زوار، تأکید کرد حضور میلیونی مردم در مراسم اربعین نشان می دهد که ملت عراق آزاد و زنده است و فریب دشمنان را نمی‌خورد .

نخست وزیر عراق تصریح کرد: تلاش مردمی و خدماتی که در اربعین برای زوار امام حسین (ع) انجام می شود، با تلاش و حرکت ملی و دولتی مستمر برای اصلاح و سازندگی، پاسخگویی به مطالبات مشروع ملت عراق، مبارزه با فساد و استرداد حقوق و دارایی‌های ملت مقارن شده است.

عبدالمهدی گفت: در مسیر مقابله با نمودهای انحراف و فساد همچنان حرکت خواهد کرد، چراکه باید اختلاف طبقاتی از بین برود و عدالت اجتماعی محقق شود.

امروز شنبه 27 میزان برابر با  بیستم صفر 1441 هجری قمری (19 اکتبر 2019) اربعین شهادت حضرت امام حسین (ع) امام سوم شیعیان جهان و یاران باوفای ایشان در صحرای کربلا است.

کلیدواژه