دلو 18, 1402 17:58 Asia/Kabul
  • یک قدم تا حساس‌ترین دیدار ایران در جام ملت‌های آسیا
    یک قدم تا حساس‌ترین دیدار ایران در جام ملت‌های آسیا

تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا امروز (روز چهارشنبه) ساعت ۱۸:۳۰ با یکدیگر دیدار می کنند.

به گزارش رادیو دری؛ تیم ملی فوتبال ایران در حالی امروز (روز چهارشنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف تیم ملی قطر میزبان جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه الثمامه دوحه می‌رود که قطری ها قصد داشتند محل بازی را تغییر بدهند و در ورزشگاه "البیت" از یوز‌های ایرانی پذیرایی کنند، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا مخالفت کرد و در نهایت قطری‌ها در همان ورزشگاه "الثمامه" این دیدار حساس را برگزار خواهند کرد.  

علاوه بر این، قطری‌ها برخلاف مقررات تیم میزبان به جای ۸ درصد، ۴ درصد سهمیه تماشاگران را برای ایرانی‌ها در نظر گرفتند و با ایجاد مشکلاتی در زمینه تهیه بلیت برای هواداران ایران جنگ روانی را قبل از بازی شروع کردند.  

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی برابر تیم ژاپن عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و توانست بعد از ۱۸ سال طلسم نبردن ژاپن را بشکند و و با پیروزی علیه سامورایی‌ها به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا راه یابد.  

تیم ملی فوتبال ایران برای دومین دوره متوالی جام ملت‌های آسیا به نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کرده است و رکورد شکست ناپذیری خود را با بردن ژاپن به ۱۸ بازی افزایش داده است.

بازیکنان تیم ملی فوتبال  یک گام تا رسیدن به رویای قهرمانی جام ملت‌های آسیا فاصله دارند و قبل از آن باید تیم قطر،میزبان رقابت‌ها، را کنار بزنند که اگر موفق شوند به ۱۱ دوره غیبت متوالی خود در مرحله نهایی  پایان می‌دهند.

آمار تقابل‌های ۲ تیم ایران و قطر به نفع تیم ملی ایران است، زیرا  این تیم در ۶ بازی اخیر خود برابر قطر همواره برنده بوده و در ۱۰ دیدار اخیر خود برابر عنابی پوشان هم شکستی نداشته است و آخرین باخت ملی پوشان ایرانی برابر قطر به ۱۵ سال گذشته و یک بازی دوستانه برگردد.

شانس برد ایران مقابل قطر چقدر است؟

جام ملت‌های آسیا؛ قطر حریف ایران در نیمه‌نهایی شد

کلیدواژه