«شاهین آسمایی» برنده دومین بازی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ‌برتر افغانستان شد
(last modified 1398-06-08T08:10:46+00:00 )
سنبله 08, 1398 12:40 Asia/Kabul
  • «شاهین آسمایی» برنده دومین بازی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ‌برتر افغانستان شد

قرار است در سومین بازی مرحلۀ گروهی این رقابت‌ها، امروز (جمعه، ۸ سبنله) تیم‌های د میوند اتلان و سیمرغ‌البرز برابر هم رقابت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دومین دیدار مرحله گروهی هشتمین دور رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال افغانستان شب گذشته (پنج‌شنبه، ۷ سنبله) میان تیم‌های شاهین آسمایی و د سپین‌غر بازان برگزار شد.

دو تیم، بازی را معتدل آغاز کردند و هرکدام تلاش می‌کردند تا گُلی دریافت نکنند، اما بازیکنان د سپین‌غر بازان که در ضد حملات خطرناک ظاهر شده بودند، توانستند در دقیقه دوازدهم بازی، در یک ضد حمله، توسط فرشید وجودی به گُل نخست دست یابند.

بعد از این گُل، بازیکنان شاهین آسمایی سراپا حمله شدند و چند موقعیت خوب بدست آوردند اما نتوانستند به گُل برسند.

فشار طلایی پوشان پایتخت ادامه داشت و بازیکنان این تیم توانستند در دقیقۀ ۴۴بازی توسط روف قادری به گُل تساوی برسند.

نیمۀ نخست بازی، با همین نتیجۀ تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

نیمۀ دوم بازی را شاهین آسمایی هجومی آغاز کرد و مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت. سبزپوشان د سپین‌غر بازان هم حملات خطرناک را روی دروازۀ حریف ایجاد کرد تاجایی‌که یک‌بار تیرک دروازۀ شاهین، مانع گُل‌زنی بازیکنان د سپین‌غر بازان شد.

اما هرقدر دو تیم به پایان بازی نزدیک می‌شدند، حملات شاهینی‌ها شدت می‌گرفت تا این‌که روف قادری، بار دیگر در وقت‌های اضافه و در دقیقۀ ۹۲ بازی، برای شاهینی‌ها گُل‌زنی کرد.

سرانجام، بازی با همین نتیجه (۲ – ۱) به نفع تیم شاهین آسمایی پایان یافت و این تیم سه امتیاز این دیدار را به دست آورد.

به نوشته طلوع نیوز، قرار است در سومین بازی مرحلۀ گروهی این رقابت‌ها، امروز (جمعه ۸ سبنله) تیم‌های د میوند اتلان و سیمرغ‌البرز برابر هم رقابت کنند.

کلیدواژه