ثور 29, 1399 11:42 Asia/Kabul

شهردار کابل در گفت و گو با شهردار تهران خواستار تبادل تجارب شهرداری های دو پایتخت در امر مبارزه با کرونا شد

سخنگوی شهرداری کابل گفت: شهردار کابل در گفت و گو با شهردار تهران خواستار تبادل تجارب شهرداری های دو پایتخت در امر مبارزه با کرونا شد.  

نرگس مومند در گفت و گو با خبرنگار رادیو دری اظهار داشت: پیشتر محمد داوود سلطان زوی شهردار کابل با پیروز حناچی شهردار تهران گفت و گوی تلفنی داشت و طرفین در این گفت و گو روی موضوعات مختلف به ویژه مبارزه با کرونا بحث و تبادل نظر کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر کشورهای مختلف دنیا درگیر شیوع ویروس کرونا هستند شهردار کابل خواست که در گفت و گو با شهردار تهران از تجارب شهرداری تهران در بحث مبارزه با کرونا استفاده کند.

به گفته سخنگوی شهرداری کابل موضوع دیگر مورد بحث مسایل فرهنگی و استفاده از آثار فرهنگی در دو پایتخت بود و آقای سلطان زوی از آقای حناچی دعوت کرد که پس از رفع مسئله کرونا از کابل دیدن کند ضمن اینکه از برخوردهای نیک با افغان های مقیم تهران قدردانی کرد.

مومند عنوان کرد: دو طرف همچنان در مورد رفت و آمدهای بیشتر و استفاده از تجارب یکدیگر در بخش های مختلف مربوط به شهرداری ها گفت و گو کردند و طبعاً زمانی که دیدارهای رو در رو صورت بگیرد طرفین برنامه هایی را برای کارهای مشترک روی دست خواهند گرفت.

 

کلیدواژه