با شهادت سید حسن نصرالله منطقه برای امریکا و رژیم صهیونیستی ناامن خواهد شد
(last modified 1403-07-08T11:07:24+00:00 )
میزان 08, 1403 15:37 Asia/Kabul

تحلیلگر سیاسی افغانستانی تاکید کرد: با شهادت سید حسن نصرالله امریکا و رژیم صهیونیستی دیگر روی خوش نخواهند دید و منطقه برای آنان ناامن خواهد شد.

حجت الاسلام سید محمد رضا ایوبی در گفت و گو با خبرنگار رادیو دری در هرات ضمن تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان اظهار کرد: اسرائیل خبیت با به شهادت رساندن سید مقاومت بار دیگر باطن خبیث و چهره پلید خود را به دنیا نشان داد که جان انسان ها برای آن ارزشی ندارد، به این ترتیب منطقه بیشتر برای رژیم صهیونیستی و امریکا ناآرام می شود.

وی افزود: اکنون هم سردمداران رژیم جعلی اسرائیل به ارباب خود متوسل شده اند تا نیروها و امکانات بیشتری را در منطقه مستقر کند زیرا از پاسخ محکم محور مقاومت در هراسند، شهادت سید مقاومت فصل جدیدی از مقاومت در برابر رژیم اسرائیل در منطقه ایجاد می کند و قطعا نیروهای مقاومت پاسخ محکمی به این رژیم خواهند داد. تمام مردم دنیا چهره منفور و ددمنش رژیم اسرائیل را که به هیچ کسی رحم نمی کند مشاهده کردند و این رژیم با این اقدام، خود را به نابودی نزدیک تر کرد.

این فعال فرهنگی یادآور شد سفیر سابق امریکا در عربستان در اظهاراتی اذعان کرده بود که حزب الله هیچ گاه به اماکن عمومی و مردم بی دفاع حمله نکرده اما رژیم اسرائیل در فلسطین، لبنان، سوریه و یمن همواره به غیرنظامیان حمله کرده و آنان را به شهادت رسانده است. این چهره ضد انسانی رژیم اسرائیل روز به روز برای مردم دنیا آشکار می شود.

به گفته ایوبی شهادت سید حسن نصرالله خون جوانان جبهه مقاومت را به جوش خواهد آورد، انشاءالله آزادی فلسطین به زودی اتفاق خواهد افتاد و پرچم مقاومت به دست رادمردان دیگری سپرده خواهد شد، همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای فرمودند بعد از شهادت سید عباس موسوی دبیر کل سابق حزب الله لبنان این راه ادامه پیدا کرد و بعد از شهادت سید حسن نصرالله نیز کسانی هستند که این مسیر را با قدرت ادامه دهند.

این تحلیلگر سیاسی عنوان کرد: جبهه مقاومت با قدرت و تجربه بیشتری این مسیر و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و لبنان را ادامه خواهد داد، ستاره های درخشان دیگری نمایان خواهد شد که جبهه شیاطین و امریکا و اسرائیل را متحیر خواهند کرد و پرچم مقاومت با قدرت برافراشته تر خواهد شد. مقاومت هم معنایی دارد که در دنیای این شیاطین قابل فهم نیست.

به گفته ایوبی اگر مسلمانان با مشاهده وحشی گری رژیم صهیونیستی دست روی دست بگذارند و فقط تماشا کنند مسوولند، مسلمانی تنها به خواندن نماز و قرآن نیست، مسلمان واقعی کسی است که به فکر مقدسات و دیگر مسلمانان باشد و نگوید امور دیگران به من ارتباطی ندارد. سردمداران کشورهای اسلامی هم باید دست به دست هم بدهند، رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کنند و راه های ارتباطی تامین امکانات، تجارت و تامین تسلیحات نظامی را بر رژیم صهیونیستی ببندند همانگونه که مجاهدین انصارالله یمن این کار را کردند.

وی اضافه کرد: برخی مانند زمامداران عربستان سعودی ظاهرا خود را مدافع فلسطین نشان می دهند اما با رژیم صهیونیستی همدستی کرده و راه ها را به روی آن باز می کنند، این مسلمانی نیست، معنای مسلمانی آن است که مسلمان غمخوار مسلمان دیگر باشد و از دیگران دفاع کند. امروز تنها جبهه مقاومت و یاوران آن در یمن، لبنان، سوریه و مرکز این مقاومت یعنی ایران اسلامی عزیز از مردم فلسطین دفاع می کند، این افتخار برای جبهه مقاومت است و به زودی عزت و افتخار این جبهه را در دنیا شاهد خواهیم بود.

 

کلیدواژه