حمل 05, 1396 15:44 Asia/Kabul
  • افزایش جنایات رژیم صهیونیستی؛ نتیجه سکوت دولت های به ظاهر اسلامی در برابر این رژیم

افزایش اقدامات و جنایات رژیم اشغالگر قدس در ارتباط با گسترش شهرک سازی ها در سرزمین های اشغالی بازتاب سکوت دولت های به ظاهر اسلامی در برابر جنایات این رژیم است

کارشناس سیاسی ایرانی افزایش اقدامات و جنایات رژیم اشغالگر قدس در ارتباط با گسترش شهرک سازی ها در سرزمین های اشغالی را بازتاب سکوت کشورهای عربی و دولت های به ظاهر اسلامی در ارتباط با جنایات این رژیم دانست.

آقای ناصری در گفت و گو با خبرنگار رادیو دری اظهار داشت: زمانی که برخی از دولت ها از جمله دولت عربستان، قطر، ترکیه و امثال آن ها در برقراری ارتباط با رژیم نامشروع صهیونیستی به رقابت با یکدیگر می پردازند این رژیم هم گستاخ تر می شود و اعلام می کند که به هیچ یک از مقررات بین المللی و قطعنامه های سازمان ملل وقعی نمی گذارد.

به گفته این کارشناس سیاسی این مساله برمی گردد به نوع نگاه و عملکرد سران دولت های به ظاهر اسلامی و مرتجع منطقه که در نتیجه آن رژیم اشغالگر قدس سیاست از نیل تا فرات را دنبال می کند و حتی به فکر تسخیر غرب آسیا و بلکه کل جهان می افتد.

ناصری تاکید کرد: وقتی که دولت های به ظاهر اسلامی اجازه گشایش سفارتخانه های رژیم صهیونیستی را در کشورهای خود می دهند و روابط خود را با این رژیم عادی می کنند با این تصور که از این طریق می توانند از حامیان غربی این رژیم امتیازاتی بگیرند، این رژیم جنایات خود را بیشتر می کند.

وی اضافه کرد: انجام جنایت و شهرک سازی در سرزمین های اشغالی برای رژیم صهیونیستی به امری عادی تبدیل شده اما دولت های منطقه باید بدانند که مساله به اینجا ختم نمی شود و این رژیم در آینده از آن ها خواهد خواست که پایتختی شهر قدس را هم برای این رژیم به رسمیت بشناسند و خواسته های دیگری مانند این نیز خواهد داشت.

 

کلیدواژه