جوزا 07, 1397 15:52 Asia/Kabul
  • حضور افغانستان در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم؛ با استفاده از ظرفیت های موجود میان مهاجرین

حضور افغانستان در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در تهران با استفاده از ظرفیت های موجود میان مهاجرین افغانستان در جمهوری اسلامی ایران انجام شد

رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی افغانستان در تهران گفت: حضور افغانستان در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در تهران با استفاده از ظرفیت های موجود میان مهاجرین افغانستان در جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

شفیع شرق رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی افغانستان در تهران در گفت و گو با خبرنگار رادیو دری اظهار داشت: در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در تهران که در مصلی امام خمینی برگزار شده نمایندگانی از مهاجرین افغانستانی شرکت کرده و آثار خود را به نمایش گذاشتند.

به گفته رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی افغانستان در تهران با هماهنگی سفارت افغانستان با دبیرخانه نمایشگاه و همکاری آنان، غرفه مناسبی برای افغانستان در بخش بین الملل نمایشگاه اختصاص داده شد، در بخش صنایع دستی مربوطه هم افرادی که روی پوشش قرآن کریم و آثار خطی کار می کنند، حضور پیدا کردند.

وی افزود: در میان جمعیت بزرگ مهاجرین افغانستانی در جمهوری اسلامی ایران شخصیت های بزرگی در عرصه های مختلف قرآنی داریم و در نظر است که فرصت های بیشتری برای آنان جهت حضور در محافل مختلف مهیا شود تا بتوانند از ظرفیت ها و توانمندی های خود استفاده کنند.

 

کلیدواژه