عقرب 08, 1397 14:21 Asia/Kabul

اتحاد، مبارزه با استکبار جهانی و آمادگی برای حکومت جهانی به رهبری حضرت امام مهدی موعود (عج) را از پیام های مهم راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی است

روحانی و فعال فرهنگی افغان اتحاد، مبارزه با استکبار جهانی و آمادگی برای حکومت جهانی به رهبری حضرت امام مهدی موعود (عج) را از پیام های مهم راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی فصیحی غزنوی در گفت و گو با خبرنگار رادیو دری گفت: در سال های اخیر پیاده روی اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام بسیار گسترش پیدا کرده است.

وی افزود: در برابر این حرکت عظیم مسلمانان و یکتاپرستان که در گردهمایی اربعین حسینی شرکت می کنند استکبار جهانی و رسانه های استکباری بایکوت خبری کرده اند و در مسیر این حرکت بزرگ مسلمانان سنگ اندازی می کنند، بسیاری از کشورهای مزدور استکبار جهانی هم تلاش می کنند که این حرکت بزرگ را کمرنگ جلوه دهند اما پیام های مهم اربعین به تمام جهان مخابره می شود.

به گفته این کارشناس فرهنگی-مذهبی، از پیام های جهانی اربعین حسینی اتحاد مسلمانان و موحدان است، در دنیای امروز که استکبار جهانی تلاش دارد در بین مسلمانان تفرقه و نفاق ایجاد کند و جنگ و خونریزی راه بیندازد اتحاد و همبستگی مسلمانان از اهمیت قابل توجهی برخوردار است که در پیاده روی و گردهمایی اربعین حسینی این اتحاد به نمایش گذاشته می شود.

فصیحی غزنوی عنوان کرد: پیام دیگر اربعین مبارزه منسجم و هماهنگ مسلمانان علیه استکبار جهانی است و گردهمایی بزرگ اربعین برای همه کسانی که به منظور آزادی بشریت تلاش می کنند بهترین زمینه است که مبارزه خود را بصورت منسجم و هماهنگ علیه استکبار جهانی و مزدوران منطقه ای آن ادامه دهند.

این روحانی افغان اظهار کرد: دیگر پیام این گردهمایی عظیم آمادگی برای برقراری حکومت جهانی است، این گردهمایی که از همه مذاهب و ملیت ها و ادیان آسمانی در آن شرکت می کنند، کمک می کند که انشاءالله برای برقراری حکومت جهانی به رهبری مهدی موعود (عج) آمادگی اتخاذ شود.

فصیحی غزنوی گفت: پیام دیگر شکسته شدن مرزهای دروغینی است که استکبار جهانی در بین کشورهای اسلامی بوجود آورده و این گردهمایی بزرگ نشانه آن است که روزی این مرزها شکسته شده و مسلمانان در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: پیام دیگر تجمع بزرگ اربعین حسینی احیای فرهنگ ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی است که در متن فرهنگ ناب اسلامی ما وجود دارد و در این راهپیمایی زیبایی ها و جلوه های بسیار ارزشمندی در این زمینه به چشم می خورد.

 

کلیدواژه