گروه‌ های اسلامی آمریکا مراسم عید فطر در کاخ سفید را تحریم کردند
(last modified 1400-02-26T12:42:08+00:00 )
ثور 26, 1400 17:12 Asia/Kabul
  • گروه‌ های اسلامی آمریکا مراسم عید فطر در کاخ سفید را تحریم کردند
    گروه‌ های اسلامی آمریکا مراسم عید فطر در کاخ سفید را تحریم کردند

گروه های اسلامیِ آمریکا در اعتراض به حمایت واشنگتن از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به فلسطین از جمله باریکه غزه، شرکت در مراسم عید فطر در کاخ سفید را تحریم کردند.

به گزارش رادیو دری، گروه های اسلامی در آمریکا از جمله شورای روابط اسلامی این کشور در بیانیه‌ ای ضمن تحریم حضور در مراسم عید فطر روز یکشنبه در کاخ سفید به دلیل حمایت واشنگتن از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به فلسطین از جمله باریکه غزه اعلام کردند، این اقدام کاخ سفید غیر قابل قبول است.  

در این بیانیه آمده است، اگر کاخ سفید به مسیر غیرقابل قبول و ضداخلاقی خود در حمایت از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان ادامه دهد و زنان و کودکان بیشتری در فلسطین در پی حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی به شهادت برسند، روابط شورای اسلامی آمریکا و دیگر گروه های مدنی و حقوق بشری با دولت این کشور شدیدا آسیب خواهد دید. 

ارتش رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته حملات وحشیانه‌ ای را به باریکه غزه آغاز کرده که تا کنون صدها غیرنظامی که اکثر آن‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهد، به شهادت رسانده‌ است.

نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین در باریکه غزه نیز به تلافی جنایات رژیم صهیونیستی و در پاسخ به این رژیم، صدها موشک به سرزمین های اشغالی شلیک کرده‌اند.

بر اساس اعلام سازمان ملل متحد، از زمان آغاز درگیری از دوشنبه گذشته دستکم 174 نفر در باریکه غزه به شهادت رسیده اند که از این تعداد 47 نفر کودک هستند.

تاکنون تلاش بسیاری از کشورها برای برقراری آتش‌ بس با ادامه اصرار رژیم صهیونیستی به حمله همه جانبه به باریکه غزه ناکام مانده است.

حملات رژیم صهیونیستی در حالی ادامه دارد که بسیاری از کشورهای جهان ضمن محکوم کردن این جنایات خواهان متوقف کردن حملات شده و بر دفاع از حقوق فلسطینیان تاکید دارند.

کلیدواژه