عقرب 10, 1401 17:37 Asia/Kabul
  • محکومیت حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در مالزی
    محکومیت حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در مالزی

محمد عزمی عبدالحمید، رئیس شورای سازمان‌های اسلامی مردم نهاد مالزی( ماپیم )حمله وحشیانه گروهک تروریستی داعش به حرم شاهچراغ را با برجای گذاشتن ده‌ها کشته و زخمی در شیراز، به شدت محکوم کرد.

به گزارش رادیو دری، محمد عزمی عبدالحمید، با ابلاغ پیام تسلیت به رهبر و مردم مقاوم جمهوری اسلامی ایران، ضمن محکومیت این حمله تروریستی که ده‌ها کشته و زخمی از مرد و زن و کودک بی گناه برجای گذاشت؛ خواستار محاکمه و مجازات عوامل این حرکت پلید تروریستی شد و با خانواده‌های داغدیده ابراز همدردی کرد.

رئیس شورای سازمان‌های اسلامی مردم نهاد مالزی همچنین برلزوم هوشیاری، مقاومت، اتحاد و همبستگی بیشتر مردم ایران در برابر توطئه شوم دشمنان اسلام تاکید کرد و افزود: دست‌هایی درکارند تا با اخلال در جریان زندگی عادی مردم، موجی از وحشت و ناامنی و تفرقه ایجاد کنند.

محمد عزمی در پایان با افزودون اینکه دشمنان وجود ایران قوی، متحد و مستقل را در منطقه بر نمی‌تابند؛ لذا با ایجاد هرج ومرج و بی ثباتی درپی تجزیه ایران مقتدر هستند، از درگاه الهی برای شهدای این حادثه غمبار علو درجات، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و اجر، مسالت کرد.

رئیس شورای سازمان‌های اسلامی مردم نهاد مالزی همچنین در بیانیه‌ای رسمی و اعتراض آمیز غرب و عوامل وابسته به آن را مسئول وقوع چنین جنایت‌های فجیع با هدف تضعیف جمهوری اسلامی ایران دانست و خواستار حمایت مسلمانان جهان از ایران اسلامی در برابر توطئه‌های جوامع غربی شد.

کلیدواژه