جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) در پاکستان 
(last modified 1395-09-27T08:54:06+00:00 )
قوس 27, 1395 13:24 Asia/Kabul
  • جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) در پاکستان 

مراسم سالروز میلاد حضرت محمد مصطفی (ص)،  امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت در اسلام‌آباد، پایتخت پاکستان، با شکوہ خاصی برگزار شد۔

به گزارش کانال رادیو و تلویزیون اردو سحر؛ در این مراسم که جمعه‌ شب با حضور شخصیت‌‌های سیاسی، مذهبی و فرهنگی ایران و پاکستان برگزار شد، سخنرانان، قرآن و پیامبر گرامی اسلام (ص) را دو عامل اصلی وحدت و اتحاد بین مسلمانان دانستند و بر حفظ وحدت و همدلی مذاهب اسلامی تاکید کردند.

علامه ساجد نقوی ر‎یئس علمای شیعه، علامه راجه ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین و لیاقت بلوچ دبیرکل حزب جماعت اسلامی پاکستان در این مراسم، با اشاره به مشکلات جوامع و کشورهای اسلامی تاکید کردند شکل‌گیری گروه‌های تکفیری‌ و تروریستی از جمله داعش و لشکرجھنگوی توطئه دشمنان اسلام است.

این شخصیت‌های مذهبی تصریح کردند مهمترین هدف استکبار جھانی، تفرقه‌افکنی و افزایش درگیری‌ها در جوامع اسلامی است و مسلمانان باید با تقویت وحدت، توطئه‌ها را خنثی کنند.

امروز (شنبه) 17 ربیع الاول سال 1438 هجری قمری، مصادف با 17 دسامبر 2016 ، سالروز میلاد خجسته حضرت محمد مصطفی (ص) پیامبر گرامی اسلام و سالروز میلاد پربرکت ششمین اخترتابناک امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) است.

 

کلیدواژه