ثور 08, 1403 12:34 Asia/Kabul

مدیریت دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا، دانشجویانی را که در محوطه این دانشگاه در حمایت از مردم فلسطین تحصن کرده اند، به اخراج و تعلیق تحصیلی تهدید کرد.

به گزارش رادیو دری، تجمعات دانشجویان دانشگاههای آمریکا در اعتراض به سیاست های کاخ سفید در حمایت از رژیم صهیونیستی در راستای تداوم نسل کشی در باریکه غزه به رغم فشار و سرکوب پلیس آمریکا همچنان ادامه دارد.

درهمین ارتباط، شبکه تلویزیونی المیادین در گزارشی اعلام کرد که مدیریت دانشگاه جورج واشنگتن در بیانیه ای اعلام کرده که به دانشجویان ابلاغ شده رفتار آنها نقض سیاست‌های دانشگاه محسوب می‌شود.

دانشجویان دانشگاه های جورج واشنگتن و کالیفرنیای آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی نیز در ادامه تظاهرات سراسری در آمریکا در حمایت از مردم فلسطین، به جنبش حمایت از مردم غزه پیوسته و در مقابل ساختمان اصلی اداری دانشگاه تجمع کرده بودند.

این در حالی است که دانشجویان دانشگاه جورج واشنگتن تلاش‌های مستمر را برای بی اعتبار کردن و مخدوش نشان دادن جنبش دانشجویی و متهم کردن آن به یهودی ستیزی رد کردند.

دانشجویان دانشگاه نیویورک آمریکا نیز پس از اینکه پلیس چادر‌های تحصن آنها را جمع کرده بود، چادر‌هایی جدیدی را برای اعلام همبستگی با غزه برپا کردند.

از اینرو در حالیکه هفت ماه از جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه می گذرد، آمریکا به سیاست های خود در حمایت از رژیم نسل کش اسرائیل همچنان ادامه می دهد.

از اینرو تلاش های آمریکا برای کمک به اسرائیل در راستای خروج از باتلاق جنگ غزه که بدون دستاورد برای تل آویو بوده است، با انتقادهایی از طرف افکارعمومی داخلی و بین المللی مواجه شده و این روزها دانشجویان آمریکایی نیز برای حمایت از مردم مظلوم ومقتدر غزه، خیزش دانشجوئی به راه انداخته اند.

سرکوب شدید دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا

کنعانی: کاخ سفید شایستگی اخلاقی اظهارنظر درباره حقوق‌بشر را ندارد

خیزش جهانی دانشجویان در حمایت از فلسطین

کلیدواژه