جو بایدن: ترامپ ارزش‌های آمریکا را به سطل زباله می‌ریزد
(last modified 1397-07-21T13:36:31+00:00 )
میزان 21, 1397 18:06 Asia/Kabul
  • جو بایدن: ترامپ ارزش‌های آمریکا را به سطل زباله می‌ریزد

معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در تازه‌ترین حملات لفظی علیه دونالد ترامپ اعلام کرد که او با اقداماتش ارزش‌های این کشور را در سطل زباله می‌ریزد.

به گزارش نشریه هیل، «جو بایدن»Joe Biden،معاون «باراک اوباما»، رئیس جمهوی پیشین آمریکا، روز جمعه در شدیدترین حملات لفظی علیه «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری این کشور در یک گردهمایی در شهر «اووینگسویل»Owingsville در کنتاکی گفت، طوری که ترامپ آمریکایی ها را مسخره و بدنام می کند، فقط ارزش‌های آمریکا را به سطل زباله می ریزد.

جو بایدن این اظهارات را در یک گردهمایی در حمایت از «امی مک گراس»Amy McGrath نامزد دموکرات انتخابات کنگره مطرح کرد.

معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در بخش دیگر از اظهاراتش که تصور می شد برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 نامزد می شود،این مسئله را تکذیب کرد و گفت: فکر می کند افراد زیادی در حزب دموکرات هستند که می توانند ترامپ را شکست دهند.

دونالد ترامپ و جو بایدن در ماه های اخیر بارها یکدیگر را مورد حملات لفظی قرار داده اند.

جو بایدن پیش از این و در ماه مارس نیز اعلام کرد، "اگر با دونالد ترامپ در دوره دبیرستان در یک مدرسه بودم، به خاطر اظهارات تحقیرآمیزش علیه زنان و مردان آمریکایی تا می خورد کتکش می زدم".

ترامپ هم در واکنش به اظهارات بایدن گفته بود که "او چه از نظر بدنی و چه از نظر عقلی آدم ضعیفی است و با این وجود همچنان مرا تهدید به حمله فیزیکی می‌کند اما طوری سریع و سخت او را به زمین میزنم که تمامی مسیر را گریه کند".