بهمن ۲۱, ۱۴۰۱ ۱۷:۵۳ Asia/Dushanbe
  • دعوت مراجع تقلید از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
    دعوت مراجع تقلید از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

شماری از مراجع عظام تقلید، از مردم ایران دعوت کردند تا بار دیگر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌،‌ انسجام ملی خود را در برابر دشمنان کشور به نمایش بگذارند.

فردا (شنبه)  ۱۱ فوریه ۲۰۲۳ چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.
انقلاب اسلامی ایران ۱۱ فوریه ۱۹۷۹ (۲۲ بهمن ۱۳۵۷) به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران به پیروزی رسید.
به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان، آیت‌الله «ناصر مکارم شیرازی» از مراجع تقلید شیعیان با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم ایران با حضور پرشور، در راهپیمایی ۲۲ بهمن صدایشان را به گوش جهانیان برسانند که تأثیر بسیار مهمی در تزلزل روحیه دشمنان و رسوایی آنان دارد.
آیت‌الله «حسین نوری همدانی» دیگر مرجع تقلید نیز در پیامی به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد: بدون شک حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال موجب ناامیدی دشمنان اسلام و ایران خواهد بود و وحدت و همدلی بیش از پیش را به نمایش خواهد گذاشت.
این مرجع تقلید شیعیان افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره ) و مجاهدت‌های علمای بزرگ و حضور حماسی همه گروههای جامعه به ثمر رسید و توانست نفوذ نظام سلطه را در این کشور از بین ببرد.
همچنین آیت‌الله «عبدالله جوادی آملی» و آیت الله "نوری همدانی" از مراجع تقلید شیعیان در پیامی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از آحاد مختلف مردم ایران اسلامی برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت و ابراز امیدواری کردند تا همگان با شکوه و همبستگی در راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کنند.

کلیدواژه