بهمن ۲۲, ۱۴۰۲ ۱۷:۵۹ Asia/Dushanbe
  • برگزاری باشکوه جشن پیروزی انقلاب در سراسر ایران اسلامی
    برگزاری باشکوه جشن پیروزی انقلاب در سراسر ایران اسلامی

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اعلام کردند: انقلاب اسلامی ایران با اقتدار ذاتی خود، روح تازه ای در کالبد امت اسلامی دمیده است و "گفتمان مقاومت و ظلم ستیزی" را بسط داد.

امروز (یکشنبه) ۲۲ بهمن ۱۴۰۲مصادف با ۱۱ فوریه ۲۰۲۴ چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.
مردم ایران اسلامی امسال نیز همانند سال های گذشته از اقشار مختلف در ۱۴۰۰ شهر و ۳۸ هزار روستای ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضوری حماسی و پرشوری داشتند.


در پایان مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کنندگان در قطعنامه ای ضمن تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (ره) و رهبرمعظم انقلاب اسلامی اعلام کردند: انقلاب اسلامی ایران با اقتدار ذاتی خود، روح تازه ای در کالبد امت اسلامی دمیده و با بسط "گفتمان مقاومت و ظلم ستیزی" و  عرصه‌های تقابل راهبردی با نظام سلطه و استکبار به فراسوی جغرافیای ایران اسلامی، فصل نوینی را فراروی جامعه‌ی بشری قرار داده و نوید بخش ظهور "هندسه قدرت و نظم نوین جهانی" شده است.
در این قطعنامه شرکت‌کنندگان، اتحاد، انسجام، وحدت و وفاق ملی حول محور ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب را ضامن و پیشران اصلی پیروزی ایران اسلامی برای عبور از بحران‌ها، فتنه‌ها و چالش‌های ناشی از توطئه‌های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی دانستند.
در قطعنامه پایانی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، راهپیمایان اعلام کردند: ملت هوشیار ایران، دستاوردها و توانمندی‌های غرورآفرین و نفوذ معنوی و تعیین‌کننده منطقه‌ای ایران اسلامی که به یُمن مجاهدت‌های نیروهای مسلح ایران به ویژه پرچمداری سیدالشهدای جبهه مقاومت اسلامی شهید قدس سپهبد «قاسم سلیمانی» حاصل شده است را سرمایه راهبردی و نماد قدرت بازدارندگی کشور می داند.

 


در ادامه این قطعنامه، شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، به دشمنان ایران هشدار دادند که از هرگونه خطای محاسباتی و رویاپردازی برای تضعیف و یا تعرض به این حوزه که خط قرمز ایرانیان است، اجتناب ورزیده و خود را هدف ضربه قاطع و پاسخ‌های متقابل و پشیمان کننده ایران مقتدر قرار ندهند.


در قطعنامه پایانی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تصریح شده است: ملت ایران با یادآوری پیروزی شکوهمند و تاریخی عملیات "طوفان الاقصی" و شکست غیرقابل ترمیم رژیم صهیونیستی، مصیبت امروز غزه را مصیبت بشریت و نشان دهنده ناکارآمدی و بطلان نظم کنونی جهانی قلمداد و ضمن محکومیت نسل‌کشی صهیونیست‌ها که با پشتیبانی بی‌محابا و همه جانبه آمریکای خبیث و جنایتکار صورت می‌پذیرد، حمایت معنادار و الهام بخش جهانی از مردم غزه و مبارزان فلسطینی را تحسین می‌کند و از دولت‌های اسلامی می‌خواهد در پاسخ به مطالبه امت اسلامی از هرگونه حمایت و کمک به رژیم جعلی و گرگ صفت صهیونیستی پرهیز و با قطع رابطه اقتصادی ضربه قاطع و تعیین کننده‌ای بر پیکر غاصبان فلسطین و قدس شریف وارد سازند.


شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن همچنین تاکید کردند: ملت ایران از جامعه بین‌المللی می‌خواهد ضمن لغو عضویت رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی، نمایندگان و سفیران این رژیم دیوسیرت را به جرم نسل‌کشی، جنایات وحشیانه و پاکسازی قومی از سازمان ملل و سراسر جهان اخراج کند.

کلیدواژه