فروردین ۲۵, ۱۴۰۲ ۱۷:۳۶ Asia/Dushanbe
  • سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است
    سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است و نشانه بارز آن نیز بحران های داخلی این رژیم است.

 سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز جمعه در مراسم روز جهانی قدس در میدان نقش جهان اصفهان (مرکز ایران) با اشاره به ضعف رژیم صهیونیستی در رویارویی با مقاومت فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی در حال زوال است و این رژیم مجبور شده،  صهیونیست‌ها را از ترس قیام مردم فلسطین از مسجد الاقصی دور کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: تسلط رژیم صهیونیستی بر مدیریت جامعه از هم گسسته است و حالا پس از تلاش منجر به شکست آنها برای ضربه زدن به امنیت ایران،با بحران داخلی مواجه و انزوای بین المللی آنان هویدا است.

فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: تحریم و فشار‌های سیاسی دشمنان نتوانست ملت ایران را در انزوای سیاسی قرار دهد بلکه با هدایت‌های، رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت‌ها و وفاداری‌های مردم ایران همه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه آمریکا از سیاست‌های منطقه اخراج شده و جایی برای قدرت نمایی و عرض اندام و سیطره سیاسی ندارد، گفت: حتی متحدان دیروز آمریکا که دنباله رو‌های سیاسی اش بودند امروز از او فاصله گرفته‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز آمریکا نه این که نخواهد بلکه نمی‌تواند از صهیونیست‌ها حمایت کند و شکست این رژیم به قدری آشکار است که از هم گسسته اند.

بیشتر بخوانید :

کلیدواژه