اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۲ ۰۸:۲۲ Asia/Dushanbe
  • فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران خبر داد: رونمایی از دستاوردهای جدید نیروی هوایی ارتش در  آینده نزدیک

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در ساخت هواپیماهای با سرنشین و بدون‌سرنشین، پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است و  به زودی تعدادی از آن رونمایی خواهد شد.

به گزارش رادیوتاجیکی صدای خراسان، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی » فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در بازدید از پایگاه هوایی این نیرو در بیرجند و در جمع فرماندهان و مسئولان پایگاه افزود: با تکیه بر توان خودی و اتکا به صنعت داخلی، در ساخت هواپیماهای باسرنشین و بدون‌سرنشین، پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است.
سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه تیزپروازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون آماده دفاع از آسمان ایران اسلامی هستند، گفت: وظیفه نیروهای مسلح برقراری امنیت است و خلبانان نیروی هوایی ارتش با تمام وجود از آسمان ایران دفاع می‌کنند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن گفت: از اهداف مهم دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی، تغییر و جابجایی حق و باطل و تبدیل ارزش‌ها به ضد ارزش با استفاده از جهل و ناآگاهی افراد است.

بر اساس این گزارش، امیر سرتیپ واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از قسمت‌های مختلف پایگاه این نیرو از جمله بهداری، قرارگاه سربازی، آشیانه، آلرت خلبانان و... در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، شمال شرق ایران، بازدید کرد.

کلیدواژه