مرداد ۰۶, ۱۴۰۲ ۱۷:۰۳ Asia/Dushanbe
  • خطیب نماز جمعه تهران : نام و یاد حضرت ابا عبدالله (ع) باعث وحدت بیشتر جامعه می‌ شود
    خطیب نماز جمعه تهران : نام و یاد حضرت ابا عبدالله (ع) باعث وحدت بیشتر جامعه می‌ شود

خطیب نماز جمعه تهران، تاکید کرد : نام و یاد حضرت اباعبدالله (ع) و یاد شهدای کربلا باعث وحدت بیشتر جامعه می شود و در زیر این پرچم دلها و اندیشه‌ها به هم گره می‌خورد.

 نماز عبادی - سیاسی ظهر جمعه عاشورای امروز تهران،  به امامت حجت الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در دانشگاه تهران اقامه شد.

خطیب نماز جمعه تهران  با اشاره به تقارن روز جمعه با عاشورای حسینی گفت:   نام و یاد حضرت اباعبدالله (ع) و یاد شهدای کربلا برای همیشه به دل ها معنویت و طراوات می دهد و باعث وحدت بیشتر جامعه می‌شود و در زیر این پرچم دلها و اندیشه‌ها به هم گره می‌خورد.

حاج علی اکبری  روز عاشورا را روز تجدید عهد خواند و افزود: امروز روز تجدید عهد برای ادامه راه اباعبدالله الحسین (ع) است راهی که پیش روی ملت عزیز ایران  باز شد  راه عزت، افتخار، بازگشت به بندگی خدا، تمسک به قرآن و عترت پیامبر اعظم است.

خطیب نماز جمعه تهران،  با اشاره به هتک حرمت نسبت به قرآن کریم گفت: این خیال خام و باطل دشمنان اسلام است اگر خواستند دو قطبی بین پیروان ادیان درست کنند و موفق نشدند چون مسلمان ها به  همه کتاب های آسمانی احترام می کنند. 

علی اکبری تصریح کرد: اگر می خواستند اسلام هراسی را ترویج کنند باعث ترویج بیشتر اسلام و قرآن در منطقه خودشان خواهد شد  و اگر خواستند با عقبه صهیونیستی نام مردم فلسطین را تحت الشعاع قرار دهند بدانند که امروز صدای زوال و فرو ریختن ارکان  زیست  پر از ننگ آنها در همه عالم شنیده می شود.

کلیدواژه