اسفند ۱۱, ۱۴۰۲ ۱۲:۲۸ Asia/Dushanbe
  • رئیس جمهور رأی خود را به صندوق انداخت

رئیس جمهور با حضور در شعبه اخذ رأی وزارت کشور، رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش ایسکانیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با حضور در شعبه اخذ رأی وزارت کشور، رأی خود را به صندوق انداخت.

وی با بیان اینکه انتخابات مولود انقلاب اسلامی است، گفت: رای‌ مردم تعیین کننده است، تمام بخش های کشور با رای مردم رقم می خورد و این از افتخارات نظام اسلامی است از روز اولی که امام فرمودند میزان ای ملت است تا امروز میزان رای ملت بوده است.

رئیس جمهور بیان کرد: این انتخابات جشن ملی و نماد انسجام و وحدت ملی است و همه گروههای سیاسی امروز با نامزدهایی که دارند آمده اند تا یک روز باشکوهی را برای ملت ایران رقم بزنند.

وی افزود: تفاوت انتخابات در ایران با دیگر کشورها این است که هم نامزدها و هم رای دهندگان هر دو بر اساس تکلیف عمل می کنند؛ یعنی وظیفه خود می دانند که نامزد شوند و رای دهند لذا پیروز این میدان ملت ایران است و بازنده ندارد چه کسانی رای بیاورند چه رای نیاورند. چون عمل به تکلیف کردند و آن عبارت است از حضور در انتخابات.

به گزارش ایسکانیوز، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح در سراسر کشور و در حدود ۶۰ هزار شعبه أخذ رأی آغاز شد.

 

کلیدواژه