بهمن ۰۸, ۱۴۰۱ ۱۷:۱۳ Asia/Dushanbe
  • جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش :  ناوگروه نداجا به آمریکای لاتین رسید

 جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از ورود ناوگروه نداجا به آمریکای لاتین خبر داد.

ناوگروه نیروی دریایی ارتش،  در غرب آمریکای لاتین پرچم ایران را به اهتزاز در آورده است.

ناوگروه های  ارتش جمهوری اسلامی ایران، پیشتر نیز در ماموریت های مختلف حضوری مثمرثمر در پهنه اقیانوس ها و آب های دریاهای آزاد داشته اند. 

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان به نقل ازروابط عمومی ارتش، " امیر دریادار کاویانی  "  جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در غرب آمریکای لاتین پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز در آورده است و در شمال اقیانوس هند نیز ناوگروه‌های ارتش حضور قدرتمندانه دارند.

امیردریادار کاویانی  قدرت و عزت امروز ایران اسلامی را به برکت خون شهدا و رزمندگان دانست و افزود: هر توطئه‌ای که در ایران  اتفاق افتاده است ردپای انگلیس و آمریکا در آن دیده می‌شود، چون که آن‌ها خطر اسلام و تفکر استکبار ستیزی را علیه خود احساس کرده اند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش، با اشاره به ویرانی ها و اثرات مخرب حضور  نظامیان آمریکایی در  ویتنام، افغانستان، سوریه و عراق افزود: باید با تفکر اسلامی که شهدا الگوی آن هستند در برابر تفکر استکبار غرب مقابله کرد. 

امیر دریادار کاویانی با بیان اینکه قدرت ایران اسلامی با همه فشار‌هایی که در چهل و چهار سال گذشته علیه کشور اعمال شده است روز به روز در حال افزایش است خاطر نشان کرد: دشمنان در زمینه سخت افزاری مقابل ایران ناکام شده اند.

کلیدواژه