آذر ۳۰, ۱۴۰۲ ۰۹:۴۸ Asia/Dushanbe
  • آمریکا در جنایات صهیونیستی شریک است
    آمریکا در جنایات صهیونیستی شریک است

سیدعبدالملک الحوثی دبیرکل جنبش انصار الله یمن گفت : آمریکا در تجاوز به غزه با رژیم صهیونیستی شریک است.

به گزارش ایرنا عبدالملک الحوثی اظهارداشت: تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، به همراه محاصره این منطقه و جلوگیری از ورود غذا و دارو به آن، عموم فلسطینی ها را هدف قرار داده است.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی گفت: در مدت 75 سال گذشته دشمن صهیونیست به تجاوز به ملت فلسطین در غزه ادامه داده و در این زمینه مرتکب زشت ترین و فجیع ترین جنایات شده است.

دبیرکل جنبش انصار الله تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به طور وحشیانه ای به کشتار فلسطینی ها می پردازد و علیه آنها مرتکب زشت ترین جنایات شده است.

سید عبدالملک الحوثی همچنین گفت: اشغالگران بیمارستان های نوار غزه را به عنوان هدف نظامی اعلام کرده اند و به جنایاتشان در نوار غزه افتخار می کند و غیر نظامیان را هدف قرار می دهد.

الحوثی بابیان اینکه اکثر بمباران های رژیم صهیونیستی، مناطق مسکونی و محل زندگی غیر نظامیان را هدف قرار می دهد اضافه کرد، ارتش رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن بیمارستان ها، زخمی ها و بیماران را به شهادت می رساند.

دبیرکل جنبش انصار الله خاطرنشان کرد: هیچ چیزی جز با موافقت آمریکا و رژیم صهیونیستی وارد غزه نمی شود و واشنگتن ارتش این رژیم را به جنگنده ها و سلاح های ممنوعه از جمله فسفر سفید مجهز کرده است.

دبیرکل جنبش انصار الله در پایان اعلام کرد  آمریکایی ها در آنچه در غزه می گذرد شریک هستند و کلیه پایگاههایشان در منطقه را در خدمت رژیم اسرائیل درآورده اند.

کلیدواژه