دی ۱۸, ۱۴۰۲ ۰۶:۵۸ Asia/Dushanbe
  • رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان
    رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به هدف قرار گرفتن پایگاه مهم میرون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: این اولین واکنش است.

حزب‌الله لبنان روز گذشته (شنبه) در پاسخ اولیه به ترور «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس توسط رژیم صهیونیستی، مناطق مختلف شمال فلسطین اشغالی به ویژه پایگاه کنترل هوایی راهبردی «میرون» ارتش رژیم صهیونیستی را راکت باران کرد.

به گزارش شبکه النشره، "هاشم صفی الدین" رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به هدف قرار گرفتن پایگاه مهم "میرون" رژیم صهیونیستی اعلام کرد: همانطور که مقاومت بیان کرد، این واکنش نهایی نیست و سایر پایگاه های دیگر رژیم صهیونیستی را هم هدف قرار خواهیم داد.

هاشم صفی الدین

صفی الدین افزود: هدف قرار دادن پایگاه میرون چندین پیام دارد، از جمله اینکه مرکز هدایت هواپیماهاست و این پایگاه نیروی هوایی رژیم صهیونیستی که ضاحیه را هدف قرار داد، پشتیبانی کرد و این پیامی مستقیم است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان خطاب صهیونیست ها گفت: هیچ پایگاهی خارج از تیررس موشک های مقاومت نیست.

صفی الدین افزود، حزب الله هر پایگاهی که خطری برای کشور و ملت و امت لبنان داشته باشد، هدف قرار می دهد.

از سوی دیگر عصر امروز یک شنبه  و در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف فلسطین، رزمندگان مقاومت اسلامی مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در جنوب المنار هدف قرار دادند.

رزمندگان مقاومت اسلامی با شلیک ۶ موشک مرکز نظامی الرادار رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا را هدف قرار دادند. 

حزب الله لبنان 

حزب‌الله لبنان هم تجمع سربازان دشمن اسرائیلی را در جنوب المناره هدف موشک قرار دادند و شماری از آنها را به هلاکت رسانده و یا زخمی کردند. 

در همین حال، رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که چند موشک و راکت به اطراف شهرک «المناره» در «اصبع الجلیل» در شمال فلسطین اشغالی اصابت کرد.

منابع رسانه‌ای همچنین از هدف قرار گرفتن پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «جبل الشیخ» با چند موشک خبر داد.

پیش از این هم شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اذعان کرده بود، سامانه‌های پدافندی پیشرفته و پر سر و صدای «گنبد آهنین» ارتش رژیم صهیونیستی قادر به دفع حملات موشکی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی نیستند.

کلیدواژه